Wednesday, January 29, 2014

Postcards from ebay #2

ANIME POSTCARDS BLAST!!

Oh god.. I went NUTS when I saw a bunch of anime cards being sold - I mean SETS. Usually there are a bunch of one-two postcards with $5+ AND postage.. So getting 10 postcards with nearly the same price (and combined shipping) I might have just become this seller's favourite customer :D Jolteon earrings and necklace are coming, as well as one more postcard set.. Not to mention the couple of cheap(ish) and rare FullMetal Alchemist postcard books I found ;;__;; Oh gosh my heart just melted and my wallet tried its best to runaway.

Soul Eater Postcard Set (10 postcards)

Arina Tanemura's (my favourite mangaka - yes I've been to this anime/manga stuff since 1999) Gentlemen's Alliance Cross (and one Full Moon wo Sagashite postcard) Postcard set (10 postcards+some extras for being great buyer :DDD)

Kuroshitsuji&Monoshitsuji  (Black Butler 1&2) Postcards Set (10 postcards)

Kuroshitsuji/Monoshitsuji and Vampire Knight Postcard Sets (see how the envelope is for "Otaku Princess"? :))
~Lily

5 comments:

  1. Full Moon, VK ja noi Kuro kortit <3 Hienoja löytöjä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siin on vaan yks Full Moon kortti :) Näköjään korttien tuottaja ei tiiä mikä kuuluu mihinkin, kun korttien takana lukee kuitenkin "Gentlemen's Alliance Cross" ja suurin osa korteista on sitä sarjaa :) Toisessa setissä myytiin 8 Gentlemen's korttia, 1 Full Moon kortti ja vielä yks Kamikaze Kaitou Jeanne kortti :)

      Delete
    2. Aivan! Mä huomasinki, ku olit kirjottanut, että yks Full Moon kortti! :) Olipas silti ihan mukava erehdys korttien myyjältä. :) Kamikaze Kaitou Jeanneaki myytiin siel siis? Voi mä ostaisin heti, jos olis joko pelkästää Full Moonist tai Jeannesta :)

      Delete
  2. Noi Arina Tanemuran kortit on niin ihania!!!! Se on munkin lemppari mangaka ja Full Moon on mun yks lemppari mangoista! Oon lukennu mun pokkarit ihan puhki :D Hitsi täytyy munkin varmaan siirtyä ebayn ihmeelliseen maailmaan taas ja kattoo jos mäkin löytäisin noita kortteja mun kokoelmaan:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on kaikki sen käännetyt mangat hyllyssä ja kortit ku löyty ni aloin taas lukea niitä läpi :) Time Stranger Kyoko tais tulla 2005 Suomeen ja ne on mulla lähes polttokunnossa, mutta ku Tanemura vaan osaa piirtää niin hyvin ja sen kaikki mangat on NIIN söpöjä >3< Suosittelen ebayn selaamista, vaikka noita ei oo mun mielestä aiemmin oikeen näkyny.. :) Joskus löysin jostain kaupasta 50 kortin setin, alle 5 dollarilla, mutta se vaati yli 80 euron tilausta, että ne ensinäki lähettäis mitään eteenpäin niin kadotin kaupan osoitteen ja unohin kortit kokonaan :(

      Delete