Saturday, December 21, 2013

Incoming Mail Week #51 Tuesday-Friday

Tuesday

Kawaii/Cute RR Angel card from Netherlands - NEW JETOY! :3
Wednesday

My Christmas present for myself

Postcrossing card from Netherlands

Postcrossing card from Russia

Another Tangled related thing from Kim :3
Christmas card we bought back in 2011 during our trip to London - we only fought 1823767845176249 times :D

Christmas card from Ninnu

Christmas card from Emma
Thursday

Letter from Germany

Letter from Finland
Friday

Postcrossing card from Netherlands
~Lily

6 comments:

  1. Ooh mä oon niin kade ku sulla on noit Rudolf Koivun kortteja D: Mulla ei oo viel yhtäkää! Enkä oo nähnyt ainuttakaa näillä main muutenkaan.. :< Toi varsinki minkä sait olis upee olla kokoelmis. :) On kyll nätti! Ja toi Tangled korttiki on ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on mun toinen kirjotettu Rudolf Koivun kortti (ensimmäistä en kyllä löydä mistään) että ei mullakaan niitä kasoittain oo :) Ostan aina ku löytyy, mut laitan ne sitä mukaa eteenpäin :) Eikä kyseinen kaveri varmaan edes tienny että tykkään Koivun korteista :)

      Delete
    2. Okei. Olipa mukava sattuma sitte :) On se kyll ihme, etten mä näe noit missää kaupois ikinä :<

      Delete
    3. Niimpä :( Omani oon löytäny kirppareilta tai Porvoon Kevät-/Syysmarkkinoilta..

      Delete
  2. Vähänkö ihania kortteja oot saanu! :) <3 toi Tangled on kyllä mahtava! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On<3 Tiesin jo 2011 että bestis laittais Tangled kortit tulemaan seuraavina jouluina :D Ens jouluks se joutuu keksimään uuden kortin!! :DD

      Delete