Tuesday, June 14, 2011

Aina palaan, näihin aina palaan, kuin lintu samaan pesään

Stella has been the only band I've listened to these past 2 days. I love the fact that their songs sound so cheerful and happy even though the lyrics are about car crash,

"Mihin minua viedään?
En sanoista saa selvää.
On tilava kyyti ja joku täällä
minun puolestani hengittää.
Mihin minua viedään?
En sanoista saa selvää.
Koneet on kiinni ja hengittää"

rape/unwanted pregnancy, suicide, mental disorders and stuff like that.. But some of those songs remind me of my childhood and of the people I once knew. Some even sound like those were written by someone who knows what my life is like..

"Avaimet kun laitan kaulaan
muistan kuinka aina naurettiin:
- Opettajan lapsi oot
- Ja sinä vasta koululainen"

"Sinä olet puitten sylissä
Leppäkerttujen laukaisualusta
Risti tieni varressa
Muistomerkki enää"

"väsynyt oon odottamaan
numero kädessäni toivon, että mua kuunnellaan
taas uudet lääkkeet, näillä se lähtee, sanovat"

"Kumpa hetkeksi voisin hengähtää
ajatuksia paperille pistää
tai edes nukahtaa"

"jos puolet sinusta on vielä kuin ennen
sen toisen mukana on mies jonka tunnen"

But lately I've found my new favourite song: (and it ain't nearly as alarming as those others :D)
"Tästä syksy vasta alkaa"

"Mul on laukussa hiekkaa vielä kesältä
Monta päivää on satanut vettä
Sä oot joskus aika korni ja usein totinen
Sanot tästä syksy vasta alkaa"

~Lily

Sorry for boring posts lately. Busy with letters~

No comments:

Post a Comment