Saturday, March 12, 2011

"IT FUCKING HURTS TO SEE YOU!!"

This time in Finnish as well~

Vietin yöni melko rauhallisesti jos niin voi sanoo.. Nukahdin läppäreide äänii ja kuulin yöllä, ku joku puhu puhelimessa ja lähti sitte huoneesta.
Heräsin ekan kerran n. 9 aikoihin, kattelin ympärilleni ja päätin mennä takasin nukkumaan, VÄSYTTI!

Siitä eteenpäi mun tunteet vaivas mua..
Vaivuin unee ja tietty mä näin unta ensirakkaudestani, josta luulin jo päässeeni yli.. No ehkä eilisen syvälliset keskustelut sai mut taas ajattelee A:ta..

Olin jossain konsertissa ja kattelin aika lähellä istuvaa kundia, joka näytti iha hemmetin tutulta. Hymyilin ja lopulta alettiin jutella, en muista mistä juteltii, vaan sen et oli iha hemmetin hauskaa ja se kiusotteli mua. Naureskelin asioille siinä yhessä ja sitte ku oli aika lähtee siltä jäi joku juttu sinne alueelle. Otin sen ja lähdin perään. Vähitelle alueet alko näyttää vaa tutuimmilta ja lopulta olinki taloyhtiön pihassa jossa vietin ajan, ku olin 6- ~8 ja ~9-10. Mun sydän löi varmaan tuhatta ja sataa ja seurasin A:ta ja sen seuraan liittynyttä S:ää. Ne oli menossa sinne, missä A asu sillon ku en ollu viel muuttanu. Jäin siihe portaide alapäähän ja katoin niitä.
"Mä tiedän ettet sä asu siellä enää."
sanoin ja katoin niitä. S ja A katteli toisiaan ja lopulta A meni siihe asuntoo minne se oli muuttamassa (kait) sillo, ku mä muutin pois pihasta..

Ite en kehannu mennä puhumaan niille ja varsinki, ku A:n seuraan tuli muut kundit, joitten seurassa vietin suurimman osan ajastani koulun jälkeen ala-asteella. Menin viereiseen asuntoon, jossa asuin ennen Australiaa, tai ainakin yritin mennä siihen. Äitini ilmestyi siihen ja alkoi puhua A:lle ja muille kuinka naisia tulee kohdella. Suutuin, kuten yleensäkin, jos äiti sanoo yhtään mitään mikä liittyy tavalla tai toisella tunteisiini ja nousin, en päässyt edes piha maalle kun näin A:n keinuissa kaikkien muiden paitsi S:n kanssa. S katsoi minua silmiin ja kertoi, että oli yrittänyt sivistää kaikkia muita, varsinkin A:ta puolestani(?). Itse taisin vain tuhahtaa ja mennä toisiin keinuihin. Katselin maata, keinuin ja kuuntelin kuinka pojat nauroivat. Tiesin etten itse kehtaisi mennä seuraan, mutta kun lapsuuden perhetuttu tuli häiritsemään nousin ylös ja kävelin A:n luokse. Seisoin hänen edessään ja katsoimme molemmat toisiamme. Keskustelua en muista, muuta kuin että hän halusi minun lähtevän muualle edestään. En suostunut ja lopulta joku thaimaalainen nainen huusi parvekkeelta A:lle. A nyökkäili ja kuunteli ja sen jälkeen alkoi tulkkaamaan sitä minulle. Noin vain. Katselin häntä ja hymyilin hieman. Yritin alkaa puhua tunteistani, mutta kaikki muut lähtivät, jolloin A:kin nousi ja lähti. Päädyin seuraamaan kaikkia entisiä ystäviä/kavereita jonkin sortin majaan ja A katsoi minuun kylmästi:
"Sun ei kuuluis olla täällä"
Yritin saada jotain suustani, mutta mitään ei tullut ulos. Taas muut jatkoivat matkaa, mutta pysyin perässä ja sain A:n kiinni niin ettei hänen ympärillään ollut muita.
"Pysähdy! Kuuntele mua! Mulla ois asiaa!! Mä pyydän!!"
sanoin tai huusin melko epätoivoisesti. A katseli kavereitaan, jotka loittoni ja nyökkäs mulle.
"Sun ei pitäis olla täällä"
A sano melko kylmästi ja hiljaa. Mulla nousi kyyneleet silmiin ja huusin sille:
"IT FUCKING HURTS TO SEE YOU!!"
Se katsahti muhun ja nyökkäs.
"Niin muakin"
se sano ja tunsin ne entiset tunteet sen puolelta. Se käänty toiseen suuntaa kui kaverinsa ja oli lähössä kotiin. A ehti kävellä jonki matkaa, juoksin sen kiinni ja tartuin kädestä tai käsivarresta.
"I.. I LOVE YOU!"
itkin kuin Rose Tyler Doctor Who:n 2006 kauden viimeisessä, "Doomsday" jaksossa ja kuulostinkin Roselta..


A kääntyi, otti minut halaukseensa ja olin onnellinen. Tunsin sen saman rakkauden tunteen, kuin silloin kun vietimme aikaa yhdessä teineinä.

Sitten heräsin. Katsoin ympärilleni, kello oli lähes 11 ja kaikki muut nukkuivat vielä. Hymyilin itsekseni ja mutisin.
"En oo vieläkää tainnu päästä sun yli.."
Nousin ja lähdin huoneesta.


~Lily

No comments:

Post a Comment