Thursday, March 10, 2011

And I Break Down As You Walk Away

This time in Finnish..

Pää on tuntunu oleva hajoomis pisteessä koko viikon. Paniikkikohtaukset on tullu vähintää kerran päivässä, eilistä lukuunottamatta ja nukkumisest ei tuu mitää.. Kaikki mitä on tapahtunu kaatuu niskaa ja tajuntaa vasta nyt. Kaks/Kolme viikkoo sitte mietinki äänee kui oon viel nii hyväs kunnos kaiken tapahtunee jälkeeki.. Se paha olo piti vaa laueta tavalla tai toisella.. Matin kuolema tai sitte koulu jutut.. En yhtää tiiä mikä tän kaiken laukas, mut pysynpähä varpaillani kaiken aikaa..
Tiistai ilta tais olla kaikista pahin.. Kymmenen jälkee olin yksi asuntolan huoneessa ja tuntu kui seinät ois saattanu kaatuu päälle minä hetkenä hyvänsä.. Itkin jonki aikaa ja panikoin KAIKKEA.
Kämppis ilmestyy onneks tänää asuntolalle (TOIVOTTAVASTI) ni ei ainakaa tartte nukkuu enää yksin.. Se on tässä varmaa tuntunu kaikista pahimmalta, ku on tottunu et täällä ollessa huoneessa on aina joku muuki iltasin.

Onneks solun muut ihmiset on kumminki ollu täällä ja oon siitä saanu ees jotain helpotusta ja pystyny rauhottumaan. Kiitos siitä kaikille! Tee hetket on helpottanu oloa ja teekupposen ääressä pystyy puhumaan lähes kaikesta. Jopa hymyilemää vaikka puhuis kuinka pahasta asiasta. Joku kuuntelee ja pystyy kommentoimaan.

Oon lopullisesti myyny sieluni teelle.

Huomenna pääsen taas menemään tunneille, viimeiset kolme päivää on tuntunu lähes mahottomilta.. Tunneilla olisin ollu kui mikäkin aave. Mistään ei olis tullu yhtään mitään, jote oon nukkunu päivisin, ku unirytmi on aika hyvin menny sekasin.. Iltasin jaksasin pyöriä hereillä vaikka kuinka, mut päivät ja aamut tuntuu kamalilta..

Näin välissä kiitokset Ravenille (kortit ja "rommi" tee ovat aivan ihania, kiitos!), X:lle (Ellie Goulding on aivan ihana!) ja joillekin muillekin joille on pystynyt puhumaan tai tekstaamaan pahimmilla hetkillä (mm. Maria&Kimmy). Anteeksi arvaamattomuuteni.

Sen verran oon päättäny etten enää leiki lääkkeillä vaikka olis kuinka vaikeaa tahansa. EN haluu sekottaa päätäni yhtää tän enempää. Haluun päästä kivusta, tuskasta ja kaikesta muusta pahasta eroon puhumalla. Tän vuoden aikana oon löytäny kavereista ja muista ne oikeet ystävät. Ne jotka pysyy rinnalla vaikka mikä olis ja vaikka olisin kuinka ilkee ja hirvee tahansa.

Muistot on ja pysyy vaikka mikä olis. Niistä kipeimmistä tai ihanimmista hetkistä ei pääse eroon vaikka mikä olis ja ehkä niin onki parasta.
Muistan kui ihmine jota pidin ystävänä jätti mut sanomatta mitään. Ei viestiä, soittoa, ei mitään. Se on menossa naimisiin mun kaverin kanssa ens heinäkuus ja ne on onnellisii. Haluaisin onnitella, mutten uskalla lähettää viestiä kummallekaan missään.
Toinen erittäin hyvä ystävä muuttu yhtäkkii ja siinä se sitten oli. Viestit loppu kui seinää ja vaikka kuinka yrittäis taas "uudistaa" ystävyyttä tai muuta se ei lopulta onnistu. Molemmat on muuttunu nii paljon eikä enää oo lähes mitään yhteistä.
Äiti on äiti, vaikka mitä tapahtus. EN osaa vihata sitä, se on kumminki antanu mulle mun elämän ja idioottina yritin päästä eroon siitä. Oon onneks viisastunu siitä.
Maailmas on muitakin ihmisii joiden kanssa tiet on vaa eronnu, oon vaan liian katkera kaikesta etten edes viitsi mainita niitä selkään puukottajia täällä. Haukkukaa vaa pois muuttanutta, oon huomannu, että lopulta mä todellakin oon nauranu makeammin.

Tän päivän kolme eniten soitettua ja soitettavaa biisiä:

1. Hurts - Stay
2. Panic! At the Disco - The Ballad of Mona Lisa
3. Ellie Goulding - Wish I Stayed

Henkisesti sattuu vieläkin, mutta haluun siirtyy eteenpäin ja kokea ne niin imelät elokuva kliseet omassa elämässäkin. Jos joskus tulevaisuudessa sitten tapahtuisikin jotain..

~Lily

Pictures from WeHeartIt (as almost always)

2 comments:

  1. Kiitos sulleki, että oot pysynyt mun rinnalla, vaik en oo aina ees osannut puhua mitään järkevää sulle.. Se hiljaisuus tuntui tappavalta.. Tuntuu niinku tää koko kolme kuukautta olis ollu jotenki etäistä. Toivottavasti loppuvuodesta saadaan pidettyy enemmä yhteyttä ja keskusteltua enemmän muutenki. :)

    Hurtsin Stay on kyll parasta musaa pitkästä aikaa. Ja Anastasia leffa.... Voi kumpa sellaset onnelliset loput olis mahdollisii tosi elämässäki..
    Stay with me. I'll stay.

    ReplyDelete
  2. Tiesin että tykkäisit Ellie Gouldingista ♥


    Itse olen oppinut sen ettei ole mitään järkeä pitää elämässäsi sellaista ihmistä joka ei aiheuta sinulle muuta kuin huonoa oloa. Yksinkertaisesti joskus kasvaa erilleen, ihmsiet muuttuvat. Se on surullista, mutta tulet kuitenkin tapaamaan elämänsi aikana vielä NIIN paljon tärkeitä ja uusia ihmisiä, ollaanhan tässä kuitenkin vielä sen verran nuoria. Pidät lähellä ne tosiystävät. ♥ Ne jotka välittävät oikeasti.


    Ja tosi hyvä ettet enää leiki lääkkeillä. Eräs läheisimmistä ystävistäni teki sitä masennusvuosinaan ja siitä ei seurannut mitään hyvää kellekään. Näin vuosien jälkeen hän itsekin muistelee sitä vain häpeissään kuinka hölmö oli.


    Elämässä on vielä niin paljon odotettavaa, et saa luovuttaa vielä ♥

    ReplyDelete