Wednesday, January 5, 2011

Reilimatka Skotlantiin ja Englantiin part 2

1.-11.elokuuta 2010

2.elokuuta klo. 7.05

(bussissa matkalla keskustaan)


jatkoa vielä edelliseen..
Edinburghissa sataa eikä mulla oo takkia TAI sateenvarjoa, joten ne on mun listalla iha ensimmäisinä! :D Haluun kans I *heart* Scotland -paidan täältä! :) Ja heti ensimmäisenä ku meen keskustaan pääsen EKAA kertaa kakskerroksisen bussin kyytii (TOTAL FAIL! Tokaa kertaa maassa ja ekaa kertaa kakskerroksisen kyydis! D:) Nyt n.25min keskustaa ja odottelee et kaupat aukee :3

Edinburgh castle

2.elokuuta klo 11.20

(juna-asemalla lepäämässä)


Olin aivan lumoutunu KOKO bussimatkan ajan ja yllätyin iloisesti, ku näin Edinburghin linnan. Se on VALTAVA! Ei sitä kokoo usko ellei ite nää! Sää on sateinen, joten ensimmäinen ostos oli 9 aikoihin punanen skottiruudullinen sateenvarjo :) Myyjä naureskeli, et todellaki rakastan skottiruutuja, ku hiuspantaki on skottiruudullinen. Oon kyl kans katellut laukkuu, takkii ja hametta, mut hinnat on £15 ylöspäin, joten.. :S Ja Disney kauppaki löyty jo! Nyt vaa harkitaa minkälaisen paidan sieltä ostan :) Ostamatta vielä I *HEART* Scotland -paita ja kengät joilla en tappais itteeni! (joita en ikinä ostanukaa! :))

Tired traveler? (August 2nd around 5.30am before I left the airport)

1 comment:

  1. Toi Edinburghing linna näyttää aivan mahtavalta :O Mä tahdon niin matkustaa Englantiin ! Tahdon ehdottomasti nähä niit ihanii linnoi mitä siel on.. Ja sit Lontoon nähtävyydet!
    Mä voin vaan kuvitella, miten hienoo oli nähä noit ees muutama sekka.. Ne on vaan niin kauniita.

    ReplyDelete