Sunday, May 2, 2010

Yesterday I Died, Tomorrow's Bleeding.. ♥

Vappupäivä meni aivan ihanasti (ainaki 3 eteepäi, ku menin Noralle n. 15.30-00.30♥) Nähtii taas "pitkäst" aikaa :)
Päälä mul oli "raskausmekko", musta hihaton "kauluspaita", mustat legginssit, punanen panta, mustat sukat ja saapikkaat + ruskee kevättakki


Ekana, ku pääsin Noran ja niiden pihaa ni Luka oli heti vastassa ja alko haukkumaan ku HULLU (en oo ikinä saanu silittää sitä, ku se on periaattees nii arka :/) ja ei aikaakaa, ku Niki alko sisällä räksyttää. Soitin kiltisti ovikelloo ja Noran mutsi tuli melko nopeesti avaamaa oven ja tervehti heti "meillä on kyllä aina päivisin ovi auki, olisit vaan tullu sisälle!" hymyilin vaa vähä ujosti ja nyökkäsin. Nora tuli melko nopeesti paikalle ja halittiin heti ja mentii yläkertaan :) Oli hauskaa jutella taas KAIKESTA :D VARSINKI suhteista.. Mulla on periaatteessa poikaystävä ja sitte yks 2 vuotta nuorempi ihailija ja sen lisäks luultavasti yks lesbo/bi mun perässä.. Joten HIEMAN ahdistaa ja sain kertoo KAIKESTA Noralle.. Selitin osittain sairaudestaki.. Helppoo ja ihanaa puhuu pitkäst aikaa ihmiselle jonka oon tuntenu puolet mun elämästä ja jota pidän melkee omana siskona :)
Vähän ajan päästä päätettiin mennä lenkille Lukan ja Nikin kanssa (meiän piti mennä vaa kävelemää kahestaa, mut mä halusin ottaa koirat mukaan ku Noran mutsi kysy otettaisko me ne ja mehä otettii :))
Luka on Pumi (yli 5w mun mielestä, en oo iha varma..) ja Niki on Cavalier (jotakin NII sulosta :) Oisin voinu ottaa sen mukana kotii :3


Ja ku mentii meiä normaalii kävely reittii ni näin pitkästä aikaa sen IHANAN Friisiläisen ♥ Oon AINA rakastanu Friisiläisii, mut yleesä se ei oo ollu nii lähel tietä ni oli pakko ottaa kuvii :3



Se on vaa nii kaunis hevonen ja IHANA rotu ♥
Kerran Luka lähti vapaaks toisten koirien kohalla ja siit tuli KATASTROFI! Luka vaa LÄHTI juoksemaa eikä pysähtyny vaikka Nora kuinka huus. Mä tulin vähä rauhallisemmin takana, ku pelkäsin et Nikiki vois karata, mut ei onneks :) Se vaa muris ja haukku toisille koirille :)


Sai ne välil olla vapaanaki :)


Eka Luka otti kävyn suuhunsa ja sitte Niki matki :3 Niki näytti vaa nii suloselta että x3



MÄKÖ tykkään kuvata pikku"krääsää"? :D





Ja kaiken sen kävelyn, syönnin ja tv-katselun YMS jälkee kello oliki jo 00.05 ja mietin et meiä kannattais ehkä mennä jo ulos, ku mutsi pääs 00.00.. No mehä mentii ja tanssittii tiputanssii, laulettii Ke$han Tik Tok:ii parhaamme mukaa (ekat 3-5 lausetta onnistu ja sen jälkee ei enää MITÄÄ :D) ja muita biisei mitä lauloin oli The Key Of Awesomen Telephone Parody ja Adam Lambert Parody :3 ja puhuttiin Glitteri Vampyyreistä.. Varsinki Kimmyn suunnitelmasta Edward Cullen cossaajii vastaa ;D Sitte 25 minan pääst mutsi tuliki xD No oliha meil ollu hauskaa ja mä pääsin sitte lopult 01.30 nukkuu :3

Tänää luen taas kokeisii ja kirjotan 3 kirjettä + 4 postikorttii :3
~Lily

2 comments:

  1. Oi sä oot tos kuvas sulonen :) Ja noi koirat on ihania <3

    Tätä lukies mua hymyilytti, ku sulla on noin ihana ystävä jolle voit uskoutua noin kaikesta :) se on hieno asia!!! Itelläni ei oo oikein ketää muita joille uskoutua, kuin sisko.. joten pidä kiinni siitä mitä sulla on! Kaikilla sitä ei ole! :)
    Anyway toivon että joskus pystyt mulleki puhuun asioista ja että meidän ystävyys vahvistuisi lisää AINA päivä päivältä !!! Oon pahoillani, että "joudut" cossaan mun kans sellasta hahmoa josta et pidä.. Mut toivon silti, ettet välitä siitä, vaan että osattais pitää hauskaa sillä mielellä että OLLAAN samassa paikassa samaan aikaan YHDESSÄ, ku me kumminki NIIN harvoin nähdään matkojen takia. Se on se tärkeintä, että osataan ottaa ilo irti siitä! <3 Ja mähän edelleen aion hengata siellä sun kanssa NIIN kauan kuin mahdollista!!! ;D
    Koita jaksella ja toivon todella, että me oltais IKUSII ystävii <3

    ReplyDelete
  2. Noi koirat ON ihania :) Varsinki Viki ^^

    Mulla on pari ihmistä joille pystyn ja osaan uskoutua, suurimmaks osaks sen takii, ku ne on käyny mun kanssa niin monta juttuu läpi ja ollu mun kanssa pahimpina aikoina..
    No, voin luvata yrittää pitää hauskaa, mut sanon vaa valmiiks etten tuu pitää siitä puvusta enkä hahmosta yhtää, joten saatan olla huonol tuulel, mut sehä vaa tarkottaa sitä, et Zero on vittuuntunu, kute aina.. :)

    ReplyDelete