Thursday, May 13, 2010

Wish

Osaan kuvitella, et on aika kiinnostavaa seurata mun mielialan aaltoiluu.. Jotenki ei aina kaikki pysy kasassa ja asiat vuotaa vaa ylite ja pakko saada ne jotenki purettuu.. Ehkä alkoholilki o joskus vaikutusta asioihi.. Mut sen takii en yleesä viihy alkoholin kanssa, varsinkaa jos ympäril o liikaa ihmisii..
Anyways.. Tänää vapaata, sitte alkaa 8 päivän työputki ja sitte viikonloppu aikaa tehä mun cossi puvut.. kattoo mitä me oikee saadaa tehtyy.. :)

Jotenki naurattaa täl hetkel se, et oikeesti aloin itkee puhelun aikana.. Kumpiki alko.. Jotenki se oli vaa nii karmivan kuulosta ja tuntusta.. En yleesä voi sietää omaa itkuu ollenkaa.. Se ei vaa millää suostu loppuu..

Ja jällee oksettaa.. Vaikken oo syöny tänää melkee mitää.. Eikä oikee millää haluu syödäkää mitä, ku koko aja odottaa et jotai tulee ylös..

Tuli eilen taas kaks korttii, Saksasta ja Suomesta.. Suomesta sain JUST sellasen kortin mitä oon halunnu.. Olin iha hiton onnelline, ku näin sen :)


Saksan kortti oli muute sadas jonka postcrossingin kautta sain :)


Ja kaiken lisäks mun sairaus alkaa kehittyy näkyvälle tasolle.. NICE!

3 comments:

  1. tykkään tosta suomesta saadusta kortista paljon! :)

    ReplyDelete
  2. ja kuule, kyllä me ne saadaan tehtyy siinä viikonlopussa! :) Ainut on et joudun ehkä mennä ostaa vihreetä lankaa, että että.. :)
    Perjantaina saadaan mekko tehtyy ja la-su tehään Fuun asu :) Ei se niin vaikeeta ole :P

    ReplyDelete
  3. Se kortti on ollu mun "suosikit" listalla postcrossingis kauan ja nyt sitte sain sen :3

    Toivotaan nii :)

    ReplyDelete