Thursday, May 13, 2010

Will I See You When I Open My Eyes?



"I try to find the truth between all the lies
When Bleeding is feeling and feeling ain't real"

"When Breathing's a burden we all have to bear
And trust is one thing we're taught never to share
Somehow you just seem to shine
When loving means breaking and saying goodbye"

"Where the stars are all broken, and so are all the ties
But the one thing remaining is you
When I'm broken and bleeding, you pull me right through"

"And I can't help but wonder what it is you do
You help heal the pain, and the thoughts of the truth
You're a question to the universe, a wonder to the world
And somehow, when I'm with you, I never get burned"

Tuntuu ihanalta, ku en oo ainoo joka kärsii vähän välii, varsinki suhteissa ja muissa.. Sayuri alkaa jo melkeepä olla osa mua, ku reagoin sen epäonneen ja kaikkeen muuhu iha kui se tapahtuis mulleki.. Kuulostaa varmaa oudolt, mut en osaa selittääkää sitä..

Päivä meni aika nopeesti taas kerran.. Ylppäri kutsut tuli tehtyy ja huomen ne lähtee matkaamaa maailmalle.. Ja kävin ulkonaki.. Keräsin kukkii ja vein pienen nipun Pipsan haudalle.. Sidoin sen yhtee heinällä samalla, ku Nasse kierteli mua ja kerjäs huomiota.. Eipä oo sitäkää pitkää aikaa nähny.. :)
Oli kyl melko ihanaa viedä kukkii haudalle.. Jotenki se helpotti oloo.. Todiste, etten oo unohtanu Pipsaa ja kute mulle sanottii, mä en tuu ikinä unohtamaa sitä..

Kuvasin TOSI paljo, mut lisään kuvat vasta huomenna, huomiseen merkintään.. :) Sori..

~Lily

2 comments:

  1. Et oo ainut joka reagoi omaan hahmoonsa, mä oon tehny sitä alusta saakka, itken ku omaan hahmoon sattuu yms :) Eiks oo kivaa? :')

    ReplyDelete
  2. No mäki oon pahimpiin tunteisiin reagoinu aina, mut nyt se o alkanu mennä vaa "pahemmaks".. Reagoin ihan kaikkiin sen tunteisiin xD

    ReplyDelete