Friday, May 14, 2010

What It Is You Do?

Lievästi sanottuna taas (periaatteessa) karsee päivä..
Ainoo asia mikä piristi oli aivan ihana uni mistä heräsin 6 aikoihin.. Kasvoil oli varmaa NII hölmön onnelline hymy että.. Mut oli se uniki kyl aika ihana ^^
Ja tuli kans kirje Sachikalta :3 Oonki odottanu sitä jonki aikaa :) Tuli hiragana tarroja ja Rilakkuma avaimenperä kirjeen mukana ^^ Vaik ei sen ois ees tarvinu :/
Ja tuli iha kiva korttiki Kiinast :)


Ajelin broidin mopollaki tänää (en oo IKINÄ enne ajanu mopolla tai skootterilla! :D) ja oli aiva kamalaa :D Faijaki katto mite säälittävält näytin :D

Mut sitte huonot hetket.. TYÖT.. Oli kauheen kuuma (jolloi mä oon aina iha kuollu jos mun pitäis tehä jotai tärkeetä yms).. Eli energia meni siellä (ja huomenna työ aika on 8.30-18.00... Ja sit sen jälkee viel 6 päivää töitä ennen vapaita.. MÄ KUOLEN! X__x
Ja kotiin ku pääs ni oli taas KAUHEE riita >_< ÄRSYTTÄÄ!!

Miks mulla ei voi olla vaa paljoo rahaa ja lomaa? :<

Ja kone on taas kauhee ilkee eikä anna mun lisätä kuvia kamerasta, jote en vielkää saa tänne kuvii Nassesta.. :< Iha tyhmää.. No, meen nyt viel kirjottaa pari kirjettä et saan neki pois alta :)

~Lily

No comments:

Post a Comment