Thursday, May 6, 2010

~Wedding Dress~

Hyvää myöhäistä "Children's Day" :) (oli 5.5, eile :))
Ja oliki muute aivan ihana päivä :)
Herätys oli 6.30, et ehtisin suihkuun ja muuta. Pakkasin tavaroita jo edellisenä iltana, mut tarkistin viis kertaa et KAIKKI oli varmasti mukana (ja opettelin Visan PIN-koodin ulkoo :)) Ja päälle laitoin taas mustan poolon, raskausmekon, legginssit ja mun ihanat ruskeet tennarit :)
Sitte pääsin 8.20 jo oottamaa bussii ja iPodissa soi MONEEN kertaan Ke$han "TiK ToK", josta tuliki mun päivän tunnari :)
Bussi oli Porvoossa n. 9.30 ja menin heti varaa kampaaja ajat mulle ja mutsille (tulee olee 3.kesäkuuta, jollon mul on varmaa ylioppilaskuvauski :)) Sitte Kimmy tuli nappaamaa mut vähän ennen kymmentä ja mentii Eurokankaasee :) Oli ihanaa nähä Kimmy vaikka se oliki viel vähä huono-olone, ku sil oli ollu oksennustauti :( Mut tuli kumminki hankkimaa mulle kankaita mun cosseihin (Fuu ja Sayuri).. Sinne meniki sitte 30€ :D
Sitte jatkoin Porvoosta bussilla matkaa Hesaan klo 10.45 ja olin Hesassa 11.50.. Menin Kampin R-kioskin etee ja jäin venaamaa Viivii kiltisti. Olin kauheessa paniikissa kolmesta syystä:
1) Näin Viivin viimeks 25-26.heinäkuuta
2) Pelkäsin etten tunnistais sitä
3) R:n oviaukos oli vartija joka mulkoili mua vihasesti koko ajan.
Onneks Viivi ilmesty sitte 12 jälkee :) Halattii ja lähettii kiertämää Kamppii, kute me yleesä tehään, ku nähään :) Eli suoraan yläkertaan ja kattelemaan vaatteita, joita vois ostaa jos palkka ois ollu 2000 eikä 200 ;D
No, Viivin kirjeellä on taas kestäny jo 17 päivää matkata Vantaalta (Onko ihmekkää? Sellane pikku tuppukylä missä just ja just posti liikkuu kerra vuodes ;D) joten päiviteltiin toisiamme viimesen 6 kuukaude ajalta.. Siin meni jo melkeepä puol tuntii, ku juteltii ja kierrettii rakas Kamppi :)
Kampista lähettii Kaisaniemee kattelee oisko Ippai auki, jotta mä saisin ostettuu Desuconin liput, no eipä se ollu, ku se oli kiinni sairaustapauksen vuoks - GREAT! Jote mentii Fantasiapeli kauppaa (Viivi on sielt ostanu viimeks ehkä... pari vuotta sitte jotai? :D) Ite tiesin jo suoraan minne mennä - manga hyllyjen alkuun kattomaan G:tä - Gentlemen's Alliance Cross! Ja 10 ja 11 kirjoi oliki siel 2 kappaletta molempia, joten ostin kaks vikaa kirjaa mitkä multa puuttu siit sarjasta ja sen jälkee lähettii ettimää korealaist ravintolaa mistä mä olin kuullu :)
Ettimisen jälkee luovutettii, kummallakaa ei ollu osotetta tiedossa ja mulla oli vaa suunnilleen tietoa :D Viivi ehotti halpaa kiinalaista, joten mentii :) "Grand Shanghai" oli melko täynnä, ku oli buffet aika ja buffet makso vaa 8,8€ :) Päästii kumminki lopulta istumaa ja päiviteltii taas lisää. Juteltii mm. Twilightista (Viivi on tavallaan fani, mä en, mut molemmat arvostaa toisiensa mielipiteitä ja oltii jopa monesta asiasta ihan samaa mieltä: sarjan ois voinu jättää ensimmäiseen kirjaan, loppu on LIIAN ennalta-arvattava, leffat ois voinu jättää tekemättä yms. (kute "The Host"ki ois voinu jäädä ekaan kirjaan ja filmaamatta (toinen kirja tekeillä ja Meyer on "myyny" luvan elokuvaan)).
Tän jälkee lähettii pyörimää eri kaupoissa ja mulle tuli ostoksiks: Äidinlyyra(ONNEKS en ollu ainoo joka ei ollu aikasemmi kuullukaa mistää äidinlyyrasta :D Ku puhuin siitä Viiville, Viivin silmät suureni ja se vaa tuiotti mua "Ai MIKÄ?" :D On muute ihanaa ku molempie puhe on vää katkonaista ja vähän välii meinaa alkaa puhuu englantii :D (mä käytän englantii periaattees enite jokapäiväses elämäs ja Viivi o käyny englanninkielisii koului :))), äitienpäivälahja, käsintehty pinni, Lotan synttärilahja ja Tokyokanin ostokset :3
Kahen aikoihi Viivi alko puhuu elokuvasta ja et voitais mennä kattoo jotai :D Ehotuksia oli mm: "Remember Me" (mä torjuin kommentilla "mä en suostu mennä kattoo sitä jos Pattinson ei kimaltele, kui homo" :3 Anteeks kaikki Pattinson fanit, mm. Viivi :3), "The Last Song" (mun ehotus, vaikka VIHAAN Miley Cyrus:ta, kiinnostava tarina ja saanu hyvii arvioita, Viivi ei halunnu :D), "Iron Man 2" (molemmat katottii toisiamme ilmein "AS IF!") ja lopulta päädyttii kattoo "Leap Year" (en ollu kuullukaa tai mitää ja Viivi sano vaa että se mainos näytti kivalta, ku se näki sen joskus aikoi sitte :D)


Joten mentii kattomaa "Leap Year - Karkausvuosi" ja oli muute IHANA! :D En ikinä aikasemmi oo menny kattoo elokuvaa, mistä en oikee tiiä mitä odottaa tai mitää ja tää oli MAHTAVA! :D Oltii Viivin kanssa nuorimmat kattojat (kaikki muut oli keski-ikäsii naisii xD) ja suurimman osan ajasta kuulu vaa mun ja Viivin nauru, ku leffa oli vaa NII ihana :) Muut ei oikee nauranu :3 Mut iha ku se meitä ois häirinny :) Ja ei ois kyl millää uskonu, et mulla ja Viivillä ois melkee 2 vuotta ikäeroo :D Ehin jo kysymää melkee heti ku nähtii et "Mite sun wanhat meni?" ja Viivi vaa hymyili ja vastas: "Ne on vast ens vuonna". TOUCHE! :D Mut kumminki ymmärretää toisiamme tosi hyvin (ehkä, ku ollaa tunnettu jo nii kaua ja kirjotettu toisillemme kaikesta :) Tapaamiset voi kyl melkeepä laskee kahella kädellä :D) Ja alustavasti mun ylppäreihi o tulossa ainaki 2 henkee: Nora ja Viivi :D Iha kui mä muita tarvisinkaa xD (Varsinki, ku suurimmalla osalla on iha samaa aikaa omat juhlat :D)

Leffassa naurettii jo trailereide aikana, ekana tuli Sinkkuelämää 2 traileri (HALUUN NÄHÄ NE MOLEMMAT ELOKUVAT!!! :D) tokana tuli joku turha mitä en ees jaksa muistaa, ei ollu nii hyvä :D ja vikana - ECLIPSE! :D Viivi nauro ku mä voihkasin siin vieressä, mut molemmat alko räkättää, ku nähtii "Jacob" ilman paitaa xD SIIS OIKEESTI! EI JUMALAUTA! Iha HIRVEEN NÄKÖNE! :D
Ja leffa :3


Suosittelen :3 Matthew Gooden aksentti oli NII ihana :3
"Just wash 'em, they'll be grand" ja "okay now Louis, I will lift you" :3 aww~ Voisin mennä kattoo uudellee :)
Sitte lähin Hesasta 20.45 bussilla ja olin kotona 23 :) Eiku kasvojen pesulle, iltapalalle ja nukkumaan :) Ja nukuinki kymmenen tuntii :)
Eilen oli kans tullu 4 postikorttii (Venäjä, Saksa, USA ja Suomi, mut lisään kuvat myöhemmi tai huomenna) :)

~Lily

3 comments:

  1. Ooks jo alottanut mun kirjettä? :D
    Näeks nyt mun blogin?

    Mä saan koko ajan sellasen fiiliksen että et pidä musta ku luen näitä.. :/ toiki: "Iha kui mä muita tarvisinkaa xD" onko toi jotain vihjailuu etten merkkaa paskaakaan? Sori, mut saan koko ajan sellase fiiliksen ku kehut sun ystäviä, puhut niistä koko ajan ym.. mut et mainitse MISÄÄ mua.. Se vaan tuntuu pahalta.

    ReplyDelete
  2. Näen sun blogis nyt, joo :)
    Ja oon alottanu kirjettä, mut se on jääny alottamisee kute monen muunki kohalla :s SRY!! En vaa oikee jaksa kirjottaa työpäivien jälkee ja vapaapäivinä vaa nukun ja opiskelen.. (kauhee monet muutki kyselee jo kirjeittensä perää)

    Mä tapaan Viivii ehkä kerran (korkeintaa 2 vuodessa) ja Noraa ehkä 3-6 kertaa vuodessa, joten tietty meiä yhtene aika on iha mahtavaa, paljon puhuttavaa, juoruttavaa yms. Joten minkä takii en jakais mun iloa siitä täällä?
    Meinasin "Ihan kuin mä muita tarvisinkaan"-jutulla mun sukulaisia, jotka on kuulemma kaikki tulossa, mut ei tuo mitää mun toivelistalta.
    Susta en oikee voi kirjottaa, koska ei oikee nähä ja muuta.. Luulis sun ymmärtävän.. En kirjota monesta muustakaan kaverista.. Kimmyn kanssa oon vaa yhteydessä päivittäin, jote sen takii siit on melko paljon täällä..

    ReplyDelete
  3. Tottakai sä saat JAKAA iloos tääl, en mä sitä tarkoita.. anteeks että ymmärsin väärin, anteeks että ymmärsit väärin!!!! :/
    Älä nyt mun takia tätä lopeta!! En mä sitä tollee tarkottanut, mutta nyt ymmärrän mitä sä tarkoitat ja se riittää mulle :)

    ReplyDelete