Monday, May 24, 2010

Too Angry And Sick To Write..

Viikonlopusta voi lukee Kimmyn blogista:
Alice In Passionland
Oltiin siis viikonloppu yhessä enkä nyt valitettavasti pysty enkä jaksa kirjottaa omista tunteist ja tapahtumist viikonlopun ajalta.. :) Otettiin paljon kuvii ja luultavasti tehtiin mun OC:n puku turhaan.. En haluu cossata sitä, kerta kaveriki suunnitteli jättävänsä mut yksin cossaamaa sitä, joten antaa olla. Kiva, ku MELKEE viitit ilmottaa siitä mulle kasvokkai. Saan lukee kaiken vaa jostai muualta.

Tänää oon ollu kipeenä (töissä kävin silti viiden tunnin ajan 9-14) ja kaikki vituttaa. Kiva, ku ihmiset voi melkee puhuu mulle!
Ja huomenna on täyspäivä 9-17, mutsi tulee hakee mut sitte töittensä jälkee, mennää kotii syömää ja sitte Jyväskylään mun keskiviikkosen pääsykokeen takii.. Torstaina sitte vapaata..

Ehkä mä voisin joitaki photoshoot kuvia latailla tänneki..




~Lily

3 comments:

  1. aww noi kuvat on kyll yli ihania <3 :)

    On toi kyll törkeetä kertoa tollee että jättää kaveri yksin cossamaan..... Vaik mikä mä sitä sanoon oon, ku itellä kävi sama juttu viime vuonna Ninan kanssa (meiän piti cossata mut ei se tahtonutkaan, oli kiva tietää sellanenki.. en varmaan sulle siitä kertonut, ku se ärsytti mua NIIN paljon...) ja tänä vuonna cossaan yksin Yukia :"D Anyway tiiän todellaki sen miltä toi tuntuu!!! Mut hei, nykymaailmas paljo kukaa ei "kehtaa" sanoa mitää suoraan ja rehellisesti. Osaks pelosta, osaks vittuillakseen. :/

    ReplyDelete
  2. Anteeks mut mitä törkeetä mä tein ku en oo ees jättämässä cossaamatta mun OC:ta? :)

    ReplyDelete
  3. Mä en oikee enää tykkää noist kuvist.. mut oikeestaa en tykkää yksistäkää kuvista joissa mä oon..

    Muuten vaa jätit mainitsematta sen siel dA:ssa?

    ReplyDelete