Friday, May 7, 2010

This World Will Never Be What I Expected



Tän hetkisen elämän tunnari TODELLAKIN on: Three Days Grace:n biisi "Never Too Late".. Tai sitte just toi Boyce Avenue:n akustinen coveri.. Jotain nii ihanaa ja tarpeeks angstista tähän elämän vaiheeseen..

Aamulla, ku heräs oli taas fiilis, et vois jäädä sängyn pohjalle nukkumaan vaikka vuodeks. En HALUNNU nousta.. Mitä iloo nousta, ku pitää vaa mennä töihin, jossa mua pompotetaan edes takasin, ku pomo vaa istuu ja syö.. Mitäköhä se tekee yleesä? EI MITÄÄ!! Ja mulle annettii tiistaina orvokkei, joita en ehtiny istuttaa, jote istuttiks niit kukaa mun kahen vapaapäivän aikana? EI TODELLAKAA! Arvatkaa vaa ärsyttikö! Ja huomenna mun PITÄÄ istuttaa ne heti, ku meen töihin. "Meillä on VIP-vieraita 10-30 eteenpäin!" Miksei ne sitte oo sillo aikasemmi laittanu niitä kukkia, ku mä oon ollu vapaalla? ARGH!!!!
Työt oli ok n. 13.20 asti, joho asti olin ollu Merjan kanssa tehtaalla yms.. Mut sitte mun piti jäädä myymälälle ja tietty pomo alko heti pompottaa.. (LOVELY!)
Onneks se lähti sitte 16 aikoihi muualle ja mä lähin kotii 16.45, piti ehtii bussiin, joka lähti kauempaa 17.25..
No, ulkonaha sato kaatamal ja oli iha hirvee tuuli, jote kastuin jo ennen ku pääsin bussiin, vaikka bussiasemal oli katokset.. Sitte bussi oli 10 minsaa myöhässä ja asema oli täynnä pikku rääpäleitä röökaamassa ja tappamassa aikaa (GET A LIFE!)
Bussikuski oli ihana ja tosi mukava (kuten keskiviikonki vika kuski! Rakastuin sillo ja nytki! :3) mut sitte, ku piti kävellä pysäkiltä 3 kilsaa kotii.. Olis ollu iha sama jos mul ei ois ollu sateenvarjoo! Oisin voinu hypätä jokeen ni oisin ollu iha yhtä märkä ku pääsin kotii! Eikä tietty autoilijat viittiny väistellä! Rekat ja bussi meni nii lähelt ku vaa voi! Ja sitte tuli yks pajero vastaa ja seki ajo lähelt! HYVÄ ETTEI PÄÄLLE TULLU! Mun oikee jalka kramppas jo valmiiks (melko normaalii tietynlaises säässä, ku liikun nii nopeesti yms..) ja olin NII vittuuntunu että. Olin märkä, oli kylmä ja kaikkee, jote auton kohalla kurotin omaa sateenvarjoo autotien puolelle ja pajeronkuski tajus lähtee kauemmas ettei sen auto vaa naarmuuntuis! Vittu ku niil ois ollu koko TIE käytös!!!

Ja kotona ei tietty ollu mitää valmiina, jote olin vaa vihasempi ja näin.. Ainoo asia, mikä piristi oli Viivin maailmaa kiertäny kirje, jonka sisällön kuulin jo keskiviikkona.. Mut ainaki tuli se myöhäne joululahja :)

Nyt iltaa myöte oon rauhottunu, mut EN haluis mennä töihin!!!!! EN ENÄÄ!!!!!

~Lily

3 comments:

  1. Ei kyll kuulosta kivalt tyypilt toi pomo >.< Mä en tajua miks kaikkien pomojen (ainaki melkein) pitää aina olla nii laiskoi ja sellasia, jokka vaan passittaa muit tekee kaikkee ja itte vaan syö munkkia jossai nurkassa :D Se on törkeetä !

    Ja laitoin FB:hen selvityksen. Jos tahdot vielä cossata Zeroa, niin okei mut jos et, niin seki sopii :) olen yuki ja sä saat olla mikä tahdot olla. Mulle on nyt enää tärkeintä se, että oon sun kanssa sillo :) muulla ei oo väliä! <3

    ReplyDelete
  2. Et ollukkaa kertonu mulle tota kaikkee puhelimessa :O

    ReplyDelete
  3. Maria:
    Pomot on pomoja.. :) Sen kakarat o viel kamalampii :)
    Kattoo nytte.. Luultavammin EN cossaa Zeroa, mut se riippuu iha mite nyt tää kaikki menee ja mitä jaksan raahata Tampereelle ymsymsyms :)

    Kimmy:
    En varmaa ees muistanu kaikkee, ku melkee itkin ja vaa raivosin.. Tuskin sait ees selvää kaikesta mitä huusin :)

    ReplyDelete