Sunday, May 2, 2010

Things That I...

LOVE♥

Vaikka kaikki tietääki (ainaki suurin osa? :D) kuinka paljon mä periaatteessa vihaan muotia nii silti rakastan joitaki vaatteitani yli kaiken.. Kuten farkkuja, jotka ostin ku olin 14.. Ei ne maksanu ku vaa jtn 20-40€ sillon ja ne on nyt jo hajoamis pisteessä, mut siltiki käytän niitä lähes joka päivä :) Ja sitte on joitakin paitoi joita ilman en vois elää.. Ja rakastan vaa yhtä cossi pukuu joka mulla on :) Ja seki on Kimmyn käsintekemä ♥

Eli ekana:
Mun "raskausmekko" ja Yuna/Lenne Songstress puku ♥


toista kutsun raskauksmekoks, koska se päällä näytän kui oisin raskaana (omasta mielestäni :3)


mut SILTI rakastan tota mekkoo :3 Ja Songstresspuku vaa on nii paljo parempi käsintehtynä kui ne mitä nettikaupoista löytää :3 Kiitos Kimmy ♥ Oot ihana :3

Sitte muita vaatteita on 5 paitaa :3


ison ja pitkän villapaidan ostin ellokselta (kute raskausmekonki) ja se on ollu yks mun lempi paidoista siitä asti :3 Harmaan taas ostin viimesimmält Tallinnan reissult viime tai toissa vuonna :3 Se oli alessa, muttei siltikää mitenkää halpa, mut mun oli vaa PAKKO saada se :)


Harmaan yksnappisen paidan sain mutsilt, ku kirjotukset loppu (ja ku mutsil ja faijal oli kihlajaispäivä :)) Rakastan löysii vaatteita varsinki vapaapäivinä (liikuskelen joskus jopa koko viikonlopun pelkissä yöpuvuissa ja löysissä pitkähihasissa :) Ylemmän mustan paidan sain Kimmyltä n. 5 vuotta sitte :D Verkkohihat oli silloin mulle nii ♥ Olin kauheen kiitolline Kimmylle ku se luovutti paidan mulle :) En oo käyttäny sitä hetkee, mut silti se on ihana :) Ja alempi on "Death Kitty" paita, jonka ostin vuos sitte Tukholmasta, ku olin siel ruotsinryhmän kanssa :) Etittiin Simpun kanssa mulle korsettii tai hametta goottikaupoist mut mikää ei oikee iskeny tai ollu mun tyylist ni päädyin lopult ostamaan ton IHANAN paidan (vaikka se maksoki 40-50€ ^^') On kyl vielki käytös :3

Muita rakkauden kohteita on kirjeet ja postikortit :) Sain mutsilt ja faijalt joululahjaks vaa metalliset (ihanat♥) laatikot, joihi voin säilöö tärkeimmät kirjeet ulkomaalaisilt kavereilta ja kauneimmat postikortit mitkä saan :)



Ja kute näkyy isommassa pidän kirjeitä ja pienemmässä postikortteja :)
Isomman sisällä on kaikki kirjeet 10 eri ihmiseltä:
Asuka (6kpl, Japani)
Minji (8kpl, Etelä-Korea)
NathNath (1kpl, Saksa)
Misato (2kpl, tällä hetkellä USA)
Lym (2kpl + 1kpl(ei vastattu), Thaimaa)
Ryde(5kpl, tällä hetkellä Australia)
Sachika (4kpl, Japani)
Shoko (3kpl, Japani)
Nanako (2kpl, Kiina)
Tzu-yi (2kpl, Kiina)


Ja pienessä laatikossa on MONIA postikortteja (ennen säilöin siihe kaikki, mut nykyää sinne mahtuu vaa osa :() Jote keräsin kaikki lempi kortit esille ja kuvasin ne :) (klikatkaa kuvaa, jos haluutte nähä ne isompina ja terkemmin :))


Ja viimeset asiat jotka tähän lisään on Pikachu-pussi, jonka sain Asukalta, Hello Kitty-lahjapussi, jonka sain Sachikalta ja ihana "lahjapaketti", jonka sain Minjiltä ♥ Ihania ihmisii kaikki ♥


en nyt valitettavasti ottanu kuvii mun pikkutavaroista, joita rakastan yli kaiken, mm. L-kaulakoru ("timantein" koristeltu "L", makso vaa vähä ku kirppikselt löysin :)) ja punane hiuspanta, jonka Kimmy modifioi mulle halvasta ja läpinäkyväst pannasta, joka makso 1-2€ :D)

DON'T LIKE...

ETUKÄTEEN JO PYYDÄN ANTEEKS JOS LOUKKAAN JOTAKUTA MUN MIELIPITEILLÄ.
HUOM! Kaikki alle kirjottama on vaa MUN mielipiteitä.

Tällä hetkellä ainoot asiat josta en oikee tykkää on Twilight ja Vampire Knight.. Vampire Knightissa on ensinäki insestii (incest.. en oo iha varma mite se suomeks kirjotetaa) ja koko tarina on mun mielestä paska. Ainoo hahmo josta pidin tapettii melkee heti alussa, oma veli tappaa sen, kiva kiva.. Tulee mielee tän vapun veljesriita, joka loppu yhen kuolemaa.. Että näi~ Ja muutenki.. EN vaa voi sietää niitä hahmoja, ei oo oikee mun juttu noi vampyyrit..

Sitten..
TWILIGT. (tästä mä voisin puhuu vaikka KUINKA kauan.) ensinäki:
Vampyyrit EI kimaltele ("Look at me! I'm a vampire! I used a lot of glitter glue♥") Juttelin Noranki kanssa täst eile vaikka kuinka kaua. Minkä helvetin takii ne oikee kimaltelee? (That's GAY!)
Ja näyttelijät on.. No.. Kristen näyttää vajakilta (retard♥) ja Robert.. YHH. Eiks Edwardin pitäny olla tyyliin blondi tai kultahiuksine? Joten brune?
Joo, en oo nähny ensimmäistäkää elokuvaa ku vaa kerran, mitää muita en oo nähny ja oon lukenu vaa kolme ensimmäistä kirjaa, vaikka omistan kaikki (en vaa PYSTY lukee enää sitä vikaa kirjaa..) Broidiki(se ei oo koskenu YHTEENKÄÄ Twilight krääsää tai tiiä MITÄÄ siitä) selitti mulle nähessää tokan leffan trailerin et "Ihmissudet" siin leffas on vaa shapeshiftereitä (kuten ne onki, kiitos ku varmistit sen) ja alusta asti on ollu NII selvää, et Bellasta tulee vampyyri, jote miks nyt turhaa lukemaa koko sarjaa loppuu asti?
Ja millo vampyyreistä on tullu emoja? O_o Siis EI! EI!! EIIIII~! HÄVETKÄÄ! Vampyyrit on aina ollu yön ruhtinaita ymsymsyms, EI emoja.. Voi helvetti.. siis oikeesti.. *SYVÄ huokaus*

Ja vaikka omistanki Twilightin erikoispainoksen (sis. New Moon posteri, 4 postikorttii, 4 tarraa, 4 keräilykorttii ja toisella levyllä on kaikkee extraa)





Oon ehkä kerran aikasemmi avannu ton "laatikon", mutten kertaakaa kattonu elokuvaa.
Keräilykortit ja tarrat:


Ja postikortit:


Mua ei vois yhtää vähempää kiinnostaa noi, mut saan kuitenki kaikki leffat lahjaks (mummo luultavasti ostaa mulle synttäri- tai joululahjaks, kute se osti Twilightinki.. *huoh*) "Laatu"elokuvat on NII~ ihanii, NOT.
No, ehkä omat kakarat innostuu kirjoista ja elokuvista..
Mut postikortit ainaki lähtee heti huomenna maailmalle, MAHOLLISIMMAN kauas musta (Li(Kiina), Kimmy, Minji(Etelä-Korea) ja Shi(Kiina))

Eipä tässä muuta.. Ihanaa joskus kirjottaa omista mielipiteistäki :3
~Lily

ps. Rai on ihanin♥

No comments:

Post a Comment