Monday, May 3, 2010

Telephone ♥

"I don't Wanna Think Anymore" ♥

Oli melko ok päivä töissä, ei tapahtunu oikee mitää ihmeellist.. En ite oo ainakaa viel kipeenä ja mutsiki on jo jalkeilla jote toivotaa etten mä saa mitää :) Enää huominen töissä ja sitte 2 päivää vapaata, ke Porvoosee ja Hesaan ja sitte torstaina kirjotan mm. Lymin kirjeen ja pyydän sitä piirtää Sayurin mulle jos se vaa pystyy ja sil on aikaa :3 (En ite oo viel piirtäny omaa hahmoo(OC) ni aattelin kokeilla milt näyttää jos muut piirtää Sayun :3)

Full name: Sayuri Suzuki
Nicknames: Sayu, Suzu
Age & Birthday: 19, July 7th
Family: twin brother
Relationships: Bestfriend Ran, "boyfriend" Rai♥(ota siitä ny selvää)
Hair: Long & wavy, blonde
Eyes: Right eye Blue, Left eye Green
Height & Weight: 170cm, 50 kg

Ja mun mekko tuli ♥ Mut se saattaa olla vaa joku "sample", ku ainaki siin paketin päällä luki vaa SAMPLE O_o Ota siitä ny selvää.. Mut on kyl aiva ihana :3 Se ei oo vaaleepunane vaa vaaleen kaakaon värinen ♥ Ja jos hyvin käy ni meen viikon päästä leikkaa ja värjää hiukset ♥ En jaksais oottaa ♥ :3
Mut sitte on kans yks 8 päivän putki töissä (mitenköhä jaksan :D) VAA jotta saisin Kimmyn meille viikonlopuks ja et mul ois vapaa viikonloppu :D Pitää suunnitella "Sayurin" mekko, ku luultavasti cossaan rakasta omaa hahmoo Desussa ja Traconis :3 ♥ Mut juu.. Mekko näyttää tältä:


Ja tällane se on suunnillee mun päällä (huoneesta tai mun muista vaatteista ei tartte välittää, vaihoin sen päälle heti, ku pääsin töistä enkä haluu kiduttaa ketää mun karvasilla jaloilla ;D


Mut nyt mulla alkaa mun ohjelmat ja on 2 kirjettä kirjotettavana~
~Lily

2 comments: