Tuesday, May 4, 2010

~Run Don't Walk~

Eilen illalla oli kauhee raivari(raivosin itekseni iha suurempaa syytä~). Menin häiritsee porukoitaki 22.30, ku ne oli menossa nukkumaan ja purin kaiken stressin ja raivon aiheet niille:

"Entä jos mä en pääse minnekää?"
"Mitä jos mä en saakaa töitä tän kesän jälkee?"
"Millä mä elätän itteni jossai oudos kaupungis, jos en tunne ketää?"
"Mitä HELVETTIÄ mä kesän jälkee teen?"

Päädyttii siihen ettei mun tartte muuttaa kotoota jollen haluu tai pääse kouluu/löydä mitää kivaa asuntoo.. Et periaattees se o jo nyt turvattu.. :) Tuli heti paljo parempi ja rauhalline olo.. Yrityksenä on päästä johonki kouluu, mut jos ei onnistu nii syksyllä kokeillaa uudellee ja sitte lähen joulukuus joko Seoulii tai Japanii (Tokio, Kioto, Osaka) TAI Tel-Aviv:iin Israelii, riippuen haluunks lämpimää vai tapaamaa ystävii.. :) Jos ois mahollista ni haluisin lentää eka Israelii ja sielt Seoulii :) Seoulista sitte Korean läpi Busanii ja sielt laivalla Japanii ja Kioton ja Osakan kautta Tokioon ja sielt koneella takas Suomeen (nii, tekisin noin jos voittaisin lotos :3) Ei kukaa haluis lahjottaa mulle rahaa? :) Ja luultavasti jos meen jonneki ni joko Seoulii tai Israelii, ku sinne mua enite odotetaa :) Israelis olis Michi-chan ja Seoulis ois Minji yms. ja Rydel ois vaa lyhyt ja halpa lento Seoulii Australiast :3 Se sanoki jo et jos meen Seoulii ni se kyl tulee sinne sillo joulukuus :3

Töissä oli melko rauhalline päivä sateen takii ja, ku kaikki oli töissä (iha ku sisäl ois tekemistä 6 henkilölle!).. Ja sain kuulla et Sinikka tulee taas toiseks kesätyöntekijäks! :D JES! Ei ollakkaa työskennelty yhessä jo 2 kesää :D (huono kesätyöpaikka muiden mielest, ku siel palkataa vaa ne edelliset jos ne vaa haluu työskennellä siel :))
Ja kyl huomas et mul oli palkkapäivä eile.. :3 Ostin omat eväät tänää ja sitte oli PAKKO ostaa 4 postikorttii :) Huomenna kaikki lähtee postcrossingin kautta maailmalle (Liettua, USA, Itävalta ja Venäjä)





Sitte tänää tuli kirje Australiast ;3 Ryde lähetti n. viikko sitte ja tuli jo nytte :) Oon iha hirvee ilone siit :) Ja sitte tuli uus kortti Shi:ltä :3 TAASKI se lähetti uuden IHANAN kortin! :D Keskustellaanki Nanakon kans useesti siit, ku Shin lähettämät kortit on AINA NII kauniita! :)

Wulingyuan Scenery No. 1 Bridge Under Heaven

Ja näin.. Pitäs alkaa valmistautuu huomisee ja muuta.. :) Ehkä tänää vois mennä aikasemmin nukkuu :)

~Lily

2 comments:

  1. Hieno homma että saat sit olla kotonas, jos sattuu niin ettet pääse viel mihkää opiskeleen! Kyll mäki olisin ollu iha raivona, jos en olis päässy mihkää ja sit olis menny kotiki.. :/ Mut onneks sulle ei käy niin :) !!! Ja uskon kyll, että sä johki pääset ;)
    Ja noi aasian kortit on kyll IHANIA <3 oon kade sulle :P tahtoo tollasii korttei x3

    ReplyDelete
  2. Tuskin pääsen minnekää ja periaattees en haluukaa.. haluun mielummi ulkomaille ja työskennellä tän vuoden ajan..

    hanki joku postikorttikaveri Aasiast tai ala postcrossaa? :)

    ReplyDelete