Monday, May 17, 2010

Konbanwa~

Eilinen vaa.. MENI!... :D Ei siit oikee muuta voi sanoo.. 12 olin töissä ja meni 3,5 tuntii kastella kaikki kasvit Sinikan kanssa.. Sinikka oli auttelemassa jo lauantaina, mut se lähti silloinki jo kolmelta, joten ei oikee ollu juteltu.. Eilenki juteltii vaa autokoulusta, ku Sinikka on just alottanu ajotuntinsa ja se kyseli millasii mun ekat ajot oli yms.. ja sitte tietty tuntipalkka.. kiva, ku toisilta ei viel mee veroja, mut mult kyl menee 10,5% -_- Parasta saada ne rahat takas veronpalautuksina PRKL!! :3 Mut ainakaa eile ei ollu pidempi päivä, ku 4 tuntii, ku en oikee jaksanu työskennellä..(MIKSKÖHÄ?)
Ja kattelin eilen 8 jaksoo Saiunkoku Monogatarii eteepäi :3 Jätin sen kesken joskus aikoi sitte 4 jakson jälkee, vaikka se oliki aika ihana.. Mut sitte toissapäivänä palasin taas niitte ääree ja nyt oon kattonu 15 jaksoo :3 Mut ens kerran saan katella vasta 8.6, ku annoin iPodin pois ja just oon antamassa kans omaa läppäriä (et OIKEESTI luen pääsykokeisii..) Ensimmäine pääsykoe on ens ke 26.5, Jyväskylässä, Englanti.. Tänää tuli kutsu AMK:n (matkailuala, Lahti tai Jyväskylä) pääsykokeesee 1.6 ja sitte vika on Jyväskylässä 8.6, Psykologia (en haluis sittenkää lukee sitä.. Englanti ois nii ihana pääaine :3)

Tänää olin sitte 6,5 tuntii töissä, ku energia on loppu (nukuin mm. vaa 6 tuntii, ku meiä ulko-ovi oli avattu 5 aikoihi, ku alakerras on kuuma ja Nasse päätti tulla vierailulle.. Kuulin 6 aikoihi aamulla korvan vierestä kauheen naukasun..) Ja sain muutenki kaiken tehtyy kolmeen mennessä :) Huomenna on pidempi päivä sitte :)
Kotiin, ku tulin ni otin ekana käteen postikortin Saksasta.. (en oikee tykänny jos nyt rehellisii ollaa :/)


ja Nanakon kirjeen, jonka mukana tuli kortti Taiwanista ja ihana Nalle Puh kynä :3



Huomenna pitää sitte lähettää loput kutsut juhliin (tulokset tulee perjantaina, mut meen kattoo ne vast ens viikon torstain.. :)) ja alottaa kunnon lukemine.. Englantii on n. 200 sivuu lukematta ja psykan kirja pitää palauttaa ens viikol kirjastoon :)

We'll see.. :)
Mut nyt alan ahkeraks opiskelijaks ja työntekijäks, et voin viikonloppuna tehä muutaki, ku vaa lukee ja olla Kimmyn ompelu apuri :)

~Lily

ps. Nyt mun porukatki kutsuu mua sadistiks :)

4 comments:

  1. Oi ihana toi Taiwanin kortti !! Oon niin kade noille sun korteille xD ne on aina nii hienoi :3

    Mutta koitas pärjäillä :) viestitän sulle sitte jos on asiaa ! Onnee lukemiseen ja pääsykokeisiin! Toivottavasti pääset lukeen enkkuu tai jotain!!! ^^ Good Luck!! <3

    ReplyDelete
  2. On.. :) Mut jotenki kaverit osaa vaa lähettää oikeenlaisii korttei mulle :3 Toisin ku postcrossaajat :< Petyn kauhee useesti monii kortteihi mitä saan :(

    Kiitos :) Haluisin vaa lukee Enkkuu, mut kattoo ny mitä käy.. :) Luultavasti pääsen sisälle vaa sinne AMK:ho, jollon harkitsen Joutsenon opistoo :)

    ReplyDelete
  3. Joo, sä todellakin saat olla mun apurina, jos et haluu et oon kärttyinen :P Tosin mulla on muutenki välillä lyhyt pinna ommellessa, että.. heh ^^' Piknikki<3 :3

    ReplyDelete
  4. Joo.. :) No, ehkä mä osaan olla hiljaa ja kiltisti ku et anna mulle mitää tekemistä (luen Enkkuu tai Psykaa)..
    Toivotaa vaa ettei säät mee huonoiks ni voidaa pitääki se piknikki :)

    ReplyDelete