Monday, May 10, 2010

Kestääkö Tää?

Olo on aiva kamala.. Oksettaa ja heikottaa eikä oikee mitää voi tehä.. Hyvä, et sängystä jaksaa nousta..
Lauantai meni työskennellessä, sain tehtyy kaiken vaikka oli tosi paha kooma päällä ja kauhee kylmä koko ajan.. Pomo katteli mua ja tokaski mun faijalle, ku se tuli hakee mua, et 4 lapsen äitinä se osaa sanoo melko varmasti, et mä tuun olee sunnuntaina kipee ja olinhan mä! Makasin sängyssä melkee koko päivän, ku ei jaksanu liikkuu ja oli paha olo.. No, tänää on vapaa päivä ja VIELÄ pahempi olo ku eile.. Eli luultavasti makaan viel huomennaki sängyssä, mut keskiviikoks yritän töihin.. Jos ei ni ainaki mul o sitte pe-pe 8 päivän putki töissä ja sitte viikonloppu Kimmyn kanssa.. Pitää tehä ne puvut yhessä. Kimmy määrää ja mä tuun olee aiva hiljaa.. Ainaki yritän sitä.. :)

No mitäs muuta.. Oon huomannu töissä ainaki sen, et mitä kiireisempi päivä on tai mitä pidemmälle päivä menee yhä useampi mumisee itseksee, mm. jotta muistais kaiken (iteki teen sitä nykyää.. Mut onneks vaa töissä :) Kotona kaikki kattos mua ku hulluu :)) Ja pomo hokee ihanista asioista "ihku".. Ekan kerran, ku kuulin sen sanovan noin ni pysähdyin ja jäin oikee tuiottaa sitä.. Se kuulosti vaa nii järkyttävältä vanhemman ihmisen suusta.. :D

Ja eilen, ku pääsin jopa raahautumaa suihkuu meinasin pyörtyy.. :/ Ehin muute pestä itteni, mut sitte ku aloin laittaa shampoota silmis alko sumeta ja päässä heittää tosi pahasti.. Vajosin seinää pitki istumaa suihkun lattialle ja sain pestyy hiukset loppuun. Vaikka istuin se paha olo ei kadonnu, nousin heikosti ja pääsin kylpyhuoneen matolle ja sain pari pyyhettä viereen (onneks jätän aina pari pyyhettä pöntön päälle!) ja lyhistyin siihe matolle 10-15 minuutiks.. Osittai tajuissani ja osittai tajuttomana.. Olin iha varma et oisin kuollu tai jotai, mut ei.. :) Sen jälkee pääsin kylppäristä jotenki ja menin vaa suoraa ja mahollisimman nopeesti takasin sänkyy ja sain juotavaa.. Sen jälkee en oikee enää noussu sängystä..

En oo oikee saanu kirjotettuu mitää saatika luettuu, vaikka kuinka haluisin.. On vaa nii paha olo :/ Ja koko ajan o tunne et voisin oksentaa.. :/ Ja nyt painan taas vähä vähemmä.. Paino o tippunu alle 50, ku en oo syöny kunnol nyt 2 päivään.. Kauhee nälkä, mut pelkään ettei mikää oikee pysyis vatsas :(

Löysin kumminki vanhat kaverikirjat, mitä oon ettiny muutosta lähtien.. Mutsi siivoslauantai iltana varastoo ja löys muuton jälkee avaamattomiks jääneit laatikoit ja mä löysin vaikka mitä ihanaa :) Nii paljo omii tärkeit tavaroita et.. :) mm. vanhoi runoi ja muuta.. :) Ja testituloksen, et oon "suicidal bitch".. Mikä periaattees onki iha totta.. Ja oli sillonki :)

Mut sain kans uuden vaihtoehdon jos en pääse minnekää opiskelee :) Voin mennä Joutsenon opistoo opiskelee Englantii :) 35 viikkoo ja maksaa 108€/viikko (sisältyy asumine, ruokailut, opetus ja 2 viikon Britannian matka) tai 73€/viikko (jos Kimmy ei vaik pääsis minnekää ja muuttais mun kaa Joutsenoo? :3, sisältyy lounas, päiväkahvi, opetus ja 2 viikon Britannian matka :)) Tuleeha toi sitte kalliiks, 3780€ tai 2555€, mut jos pääsen ton jälkee opiskelee Englantii yliopistoo, ni oon suorittanu jo 30-32op ja pääsisin suoraa opiskelee "toisen vuoden" opiskelijana :) Ja kahen viikon Britannian matka :3 Se olis jotai nii ihanaa :3 se meinais et olisin kuukauden Englannis vuoden aikana :3 Love that country :3 Mut en pääsis ulkomaille (Japani, Korea, Israel), ku vasta ens kesänä (jos sillonkaa), ku suunniteltii Viivin kans, et voitais lähtee interrailaamaa, ku se täyttää 18 :) We'll see ^^

No, kumminki :) Broidi o lainannu Disgaea pelin kaverillee, jote en oo sitäkää voinu pelata vähää aikaa (kute nyt :( On tylsää vaa maata sängyssä :()..
Mut ainaki sain nyt tänää ton Joutsenon opiston mainoksen ja kaks postikorttii postcrossingin kautta :) Viel yks kortti nii oon saanu sitä kautta 100 korttii :3 Jos huomen tulis~ :3
No kumminki, tänää tuli kortti Alankomaista (iha kiva kortti, mut en jaksa ladata sitä tänne, kuva lastenkirjasta "Jij bent de liefste" (You are the sweetest)) ja toinen Espanjasta :)


Ja ne muut postikortit mitä en aikasemmin jaksanu tänne ladata tuli 5.toukokuuta
Moskovasta, Venäjältä


Ylhäältä oikeelta alas vasemmalle:
1) View on the Cathedrals of Moscow Kremlin
2) Moscow at night
3) The building of the Tretyakov Gallery
4) View of the Kremlin from the Moscow-River
5) The Cathedral of St.Basil the Blassed at night

Frankfurt am Main, Saksa


New Jersey, USA


Kuopio, Suomi :)



Ja jokaselle, jonka synttärit on toukokuussa:
Lahjat tulee kesäkuussa.. Rahat meni ja näin, joten ei oo varaa oikee mihinkää :3 Rydeki saa kiltisti oottaa lahjaansa melkee heinäkuun alkuun asti.. :)
Ja päätettiin Ryden kanssa(siis oikeesti iha yhtene päätös), et on parempi olla vaa kavereita tän välimatkan takii.. :) Parempi nyt nii.. Ei oo ainakaa mitää haittaa toiselle jos toinen löytää jokski aikaa jonku toisen.. Sovittii kumminki, et tavataa viimestää 5 vuoden päästä, jolloin sen kaikki koulut ja muut on käyty ja mä oon melkee valmistunu :) Eli siihen asti ollaa hyvii ystävii.. :) Sitten ku nähään voidaa istuu kunnol alas ja jutella kaikesta ja päättää tulevaisuudest :) Vaikka näänki itteni sen seurassa viel monen vuoden päästä.. Ja tyttölapsenki nimen oon jo päättäny :) (Sille sitä ei tartte kertoo :)) Mut kattoo ny.. Elämä saattaa potkii päätä nii pahasti et päädytäänki toisten ihmisten kanssa yhtee, mut pysytään kavereina.. Nobody knows :)

Mut nyt meen takas nukkuu.. On nii paha olo.. Ja venaan, et mutsi tulee kotiin :) Saan sillo antaa sille äidinlyyran :) Haluun nähä sen ilmeen, ku eilen ku annoin sille sellasen nätin, mut yksinkertasen kaulakorun, missä oli yks helmi ni se oli iha hirvee onnelline :) Tänää se saa sitte kalliin äidinlyyran :)
Ja ollaan nyt tilattu molemmille kampaaja 3.kesäkuuta 9-11 (suunnilleen :)), sen jälkee mul on 12 aikoihin meikki ja 13 aikoihi ylioppilaskuvaus :) Enää pitää kuulemma tilata mulle manikyyri aika, joka on mutsin lahja mulle :)

~Lily

3 comments:

  1. Ai kauhia! o_o Mä aattelinki, ku susta ei kuulunut mitää, että oot varmaan joko kipeä tai matkoilla! Pikaista paranemista <3 Koita jaksella siellä :)

    Kiva kuulla, että sulla on vara suunnitelmia opiskeluasioissas! ^^ Ittellä on taas IHA auki mitä tekis lukion jälkeen :( Mut mull on viel vuosi aikaa miettiä.. Anyway toivottavasti nyt sit pääset opiskeleen sinne jonneki ;D !!!
    Ja ei haittaa, vaik mun synttäri lahja tulis myöhäs, oon jo kiitollinen, jos oot ees aikomas ostaa sellasen <3 se merkitsee mulle PALJON :)

    Mut koita nyt parantua ja sillee :) ~

    ReplyDelete
  2. lolts, tuuks mäki sit opiskelee englantii? :D musta alkaa tuntuu siltä et saan ton valkolakin ja sit joudun syksyn hauissa hakemaan uudelleen :(

    ReplyDelete
  3. Kiitti :)

    Mä saan valkolakin ja siihen se jääki tält keväält ja kesält :) Ei oikee huvita lukee ja opiskella, mut pakko mikä pakko :) Eka koe 2 viikon pääst.. Ja jos en pääse minnekää ni mul o 3 yritystä enne 30.8 päästä tonne Joutsenoo :)
    Siel on kyl muitaki aloi (kuvataide, japani, yliopistoi yms..), mut ajattelin kyl iha vaa asumaa jonneki Joutsenoon, mut kattoo nytte :) Tuol solussa asuminen ei kumminkaa olis NII paljo kuussa.. :) Mut laina tulee kyl otettuu jos sinne pääsen :)

    ReplyDelete