Wednesday, May 19, 2010

I Hate This Part Right Here..



Rakastuin biisiin, ku kuulin sen Marian blogis.. Pakko myöntää, et aloin itkee, ku kuulin tän ekan kerran.. Jotain nii ihanaa :) Mut muista LIGHTS:n biiseist en tykkää.. :)

Tänää oli melko ok päivä.. Töissä sain kaiken pyydetyn tehtyy siin 6 tunnissa, ku olin siellä ja kaikil oli hyvä päivä.. Näin jopa poliisin siel ~ ;) Oli kyl aika komee :3
Mut sitte, ku pääsin kotii muistin taas minkä takii oon melkeepä aina yksin.. Asun keskellä ei mitään.. Siis pelkkii peltoja ja metsiä ja teitä.. Ei mitää muuta ympärillä.. Joten miks kukaa ees haluis tulla tapaamaa mua tänne? Lähimpänä asuvat kaveritki pysyttelee mielummi kotona, ku tulis viettämää aikaa keskelle ei mitää.. Ja mua ei aina huvita olla se joka tulee muiden luo aina.. Mul on MONTA kaverii joiden luona oon ollu lukemattomii kertoi, mut ne ei oo ollu meil kertaakaa tai vaa kerran.. Että näin.. Ja sitte saan kaikkialla nähä kuinka kaikil on miljoona kaverii joiden kanssa ne saa viettää aikaa päivittäin.. Mä oon kateelline.. Mä haluisin taas kerran sellasen ystävän, jonka luokse juoksee metän läpi alle minuutis ja sitte voi mennä minne vaa juttelee tai keksii idioottimaisii temppui..
Mul oli sellane ystävä, kunnes me muutettii tänne.. Mulla on ikävä niitä keskustelui laiturin päässä.. Ei oltu parhaita ystävii, mut meiä bestikset asu nii kaukana meistä ja oltii tunnettu 4 vuotta, ku asuttii nii lähekkäi.. Me pystyttii puhumaa kaikest ja oltii älyttömän avoimii toisillemme.. Nyt mulla ei oo mitää sellasta.. Tapaan ihmisiä 0-4 kertaa kuukaudes aina kesäsin, ku ei oo kouluukaa jossa näkis ihmisii.. Kesä ja lomat on mulle aina kamalimpii aikoi.. En tapaa enkä nää ketää perheen ja työkavereiden lisäks ja saan netissä seurailla kavereiden menoa kavereidensa kanssa.. Miks mun pitää asuu just täällä? Miks minä? ...............VIHAAN TÄTÄ!
Ja sitte Ryde.. Vaikka sovittii kaikki yhessä ni mua sattuu.. Ystäviä, kunnes voidaa olla kunnolla yhessä.. Mä en tiiä jaksanko oottaa sinne asti.. 5 vuotta.. Se on nii pitkä aika...



Jotenki kaikki hyvät muistot on jääny edellisee kotii.. Vaikka sielläki oli ongelmii, mm. mun masennus.. Mut silti.. Kaikki ne ajat ystävien kanssa.. Iida, Milla, Ellu, Simo.. Varsinki Iida.. Se oli jotai nii ihanaa.. Mut siitäki on nyt melkee 5 vuotta, kute kaikesta muustakin tosi hyvästä.. Kaikki on vaa tuntunu hajoovan sen jälkee, ku muutin tänne.. No siis oonhan mä saanu uusii hyvii ystävii muton jälkee, joita en olis ikinä tavannu ellen olis muuttanu, mut silti.. Nii monet ystävyyssuhteet on katkennu ja mä oon osaan syypää.. Lopuista taas vaa syytetään mua vaikken olis ees syypäänä..
En oikeesti ymmärrä mite pystyn pitämää tän pääni kasassa.. Varsinki nyt ku en ees nuku kunnolla.. No ehkä kaikki tulee ulos sitte, ku ens kerran tartun pulloon ja alan juomaa kaikkien mukana iha vaa sen takii etten olis liia selvä kuuntelee ihmisten juttuja..
Hopefully not..



~Lily

3 comments:

  1. Joo, se biisi on kyllä ihana :) ei niil muit hyvii ookaa, mut toi oli kyl jotenki vaan mieleen jäävä :))

    Ja voi :/ Tiiän sen tunteen, ku näkee toisten hengailevan/naureskelevan yhdessä ja ittellä ei oo ketää.. Mut hei, kyll mä ainaki sun luona tuun käymään sitte joskus, kunhan saisin kortin ja rahaa matkaan!!! *halitus* Koita jaksella <3

    ReplyDelete
  2. Sori ku en oikein keksi mitää järkevää sanottavaan :( </3

    ReplyDelete
  3. Ei se mitää :) Ei kukaa muukaa oikee keksi tai sano mitää.. .)

    Joo, kiitti :)

    ReplyDelete