Tuesday, May 18, 2010

Postcrossing Is Over..

Heräsin ekan kerran 1.23, ku joku soitti mulle tuntemattomasta numerosta.. Tietty mua ärsytti herätä johonki sellaseen! Vastasin silti mumisten joko "nii?" tai "haloo?" (en enää muista) ja heti lyötii luuri korvaa.. Kiitti vaa siitäki!
Joten suljin puhelimen loppu yöks ja heräsin 7 aikoihi.. Töihin taas n. 9.00 ja huomasin ettei pomon autoo ollu pihalla, joten ajattelin et saan yhen tunnin olla rauhassa.. (okei, Erja on kans juoksuttamas mua koko ajan kaikkialle, mut kaikki muut on nii ihanii :)) Sitte huomasinki, et pomol oli vapaapäivä :D Eli sain koko päivän olla täysin rauhas :) Mut eipä siel oikee ollu tekemistä, ku yöllä oli satanu (kaikkial oli märkää) ja olin eile saanu jo suurimman osan jutuista tehtyy, joten oli tosi rento päivä ja lähinki jo 3 aikoihi kotii.. :)
Mutsi oli ja on iha hyvällä tuulella, mut se alko valittaa postcrossingista! "Sä oot näköjää alottanu taas postcrossingin."
Sanoin etten enää jatka sitä (mikä on totta, ei mul oo rahaa siihe eikä mistää saa kunnon postikorttei.. Kavereide postikortit saa nyt riittää!), mut ihan ku mutsi ois sitä uskonu.. -_-
Sain tänää postikortin Malesiast ja täl kertaa olin jopa melko tyytyväine siitä :) Eka kortti minkä sain Malesiast oli taidekortti enkä oikee tykkää niistä.. :(


Ja huomenna on taas vaa 6 tunnin päivä, ku äitin pitää lähtee aikasemmi töihin :3 Joten OON ilone :) Ja huomen on kans faijan synttärit ja Millan nimipäivä :3 Pitääpi muistaa ^^

~Lily

2 comments:

  1. Harmi :/ Mut ainaki sait jo paljo ihania kortteja ;)

    ReplyDelete
  2. Nii.. :) Ja uskon jatkavani sitä joskus tulevaisuudessa :) Ehkä sitte, ku muutan omilleni tai jotai.. :) We'll see ^^

    ReplyDelete