Thursday, April 29, 2010

What Could You Possibly See In Me?

"...en tarvitse suostumustasi, minä PÄÄTIN että kuulut minulle."
Ah! Että mä rakastan pahiksii :3 Jotenki vaa nii ihanaa ja sydän oikee hyppäs ku luin ton! :3

Tiistaina ku olin tehtaalla leikkimässä vedellä (pesemässä n.2000 viinipulloo käsin, maanantaina olin latonu ne lavoilt koreihi ja siirtäny pienee pesutilaa).. No, tiistaina meni koko päivä niitä pestessä eikä tullu ees valmista ja keskiviikkona, ku menin töihi ni eiköhä pomo tullu "sä et laittanu niitä pestyi pulloi oikeesee paikkaa! Mut kukaa ei tainnu sanoo sulle siitä?" huokasin sisäsesti ja tokasin "niimpä tietenki". Iha sama mitä tekee kaikki menee vääri, ku pomo ei IKINÄ anna tarkkoi ohjeit.. Kute sinappi purkkeja ku piti kantaa ni se vaa sano: "tyhjennä ne laatikot täynnä sinappii siel nurkas" -> olin tyhjentäny väärii sinappi laatikoita yms.. :) KAIKKI työntekijät kiroo sitä työtä tehessää, mut tehää kaikki kumminki vaa omalla tavalla, kute ite parhaaks näkee :) Kute "putsaa noi ruusupuskat" -> oon putsannu niitä ittestäni tosi hyvin, mut iha ku pomo huomais mitää eroo? :D Tällästä tää on~ 3 kuukautta 38-40h viikossa (noin, miinus ylppäriviikko, jollo työskentelen varmaa vaa 3 päivää (ma,ti,ke) :)
Mut ainaki pomo oli iha innoissaa ja oikee halas mua ku olin menny ite laittaa työvuoroni toukokuun ekalle täydelle viikolle :)

Ja eile tuli kans 2 postikorttii :) Omatekemä postikortti USA:sta (ETTÄ se on NII ihana ja tekijä on about mun ikäne, Emily :))


Toine kortti tuli 22w kundilta Kiovasta, Ukrainasta :) En aluks oikee tykänny kuvasta, mut HETI ku huomasin et siin kortin alalaidas on syreenei ni rakastuin :)


Jotenki oon vaa rakastunu syreeneihi, ku oon kumminki 4 vuotta (koht) työskennelly tos taimimyymälän vieressä ja autellu siellä ja syreenit on vaa NII nättei :) Ruusupuskat on taas kamalii x3 Vihaan niit :D

Sitte tänää heräsin aikasin ja venasin tekstareit, mut ei mitää! :( Shame on you people! Ja ku viesti tuli ni ihan väärältä henkilöltä ._. En tykkää, ku ihmiset joilta venaa viestii ei millää vastaa :( Hyvä syy olla vastaamatta, mut silti :( Ehkä sitte viikoloppuna :)
Lähin 10 aikoihi lähimmälle Osuuspankille ja hain mun ensimmäise Visa Electronin xD Oikeesti, en oo KOSKAA enne tarvinnu korttii missää, käyny vaa aina pankis nostaa rahaa (mun kohalla se ois ja on parempi tapa, mut tartten korttii kuitenki ja aion tosissani vahtii rahan käyttöö muuton takii ja näi.. Jos ei saa työpaikkaa heti uuesta kaupungista ni ainaki ois vähä rahaa elää ja (toivottavasti) maksaa oma osuus vuokrasta :) Oon iha selvästi varma etten mä tai Kimmy pääse kouluu ni muutetaa saman katon alle xD Olis seki kyl aika hauska kokemus :D

Ja postissa tuli kirje Joanalta Portugalist! :3 Siit ei ollukaa kuulunu pitkää aikaa eikä ihme.. :( Rest In Peace Piloto!
Ja illalla heitetää mutsi töihi ja samalla haen Psykan kirjan kirjastosta ja kauhee pänttäämine alkaa :) (AS IF! ;D)

Vappu menee luultavasti rauhallisesti kotona (faija sairaslomalla, mutsi töissä, broidille ei TOIVOTTAVASTI tuu kavereita yms.. :)) Mulla on seurana kirjeet ja keskeneräne Chobits maraton, jonka oon alottanu.......... 2008? :D Enää vaa n. 10 jaksoo jäljel ja ne pitäs saada katottuu xD ETTÄ MÄ VIHAAN SITÄ SARJAA!!!!!!!!

Postikortteja matkalla:
aneem12 - Malesia
Insica - Taiwan
Momi - Iso-Britannia
qltptch - Kanada
Ini - Saksa
aneletro - Venäjä
Chertoffka - Latvia
Shi - Kiina (ainoo ystävä jonka kanssa lähettelen postikorttei kirjeide sijast :3)

Kirjeet kirjottamatta (suunnillee vastaamis järjestys):
Kimmy (18w) - Suomi
Maria (17w) - Suomi
Nihashirley (Nishi) (20w(8.5)) - Sri Lanka
Karl (18w) - Taiwan
Doris (24w) - Itävalta
Nelli (26w) - Tanska
Christina (21w & ainoo joka osaa suomee - bf suomalaine :)) - Singapore
Silvia(Sina-chan) (21w) - Itävalta
Joana (16w(?)) - Portugali
Parinee(Lym) (19w) - Thaimaa
Maho (19w) - Japani
Kim (15w(?)) - Etelä-Korea
Michelle (18w) - Kanada
Jiwon (18w) - Etelä-Korea
Syafizah(Fika) (18w) - Singapore
Kendal (20w) - USA
Sheron (16-17w) - Israel
Erica (19w) - Etelä-Korea
Cataline (18w) - Chile

Että näin.. Mut nyt lukemaa enkkuu tai täst ei tuu mitää ja joudun muuttaa Kimmyn mukana Rovaniemelle xD
~Lily

ps. Ja Vocaloid cossiin liittyy varmaa viel Ninnuki :3 Ei oo iha varmaa, mut Kimmy kerto siitä ja oon iha innoissani :3 Ninnu on yks ihanimmist ihmisit joihi oon tutustunu cosplay-tapahtumie avul :3

pps. Ja Ryde o taas muuttanu Australias.. "Edellises kämpäs ei toiminu netti enkä jaksanu mennä aikasemmi yliopistolle et oisin siel käyttäny konetta ja internet kahvilat on taas syvältä :)" Että näi! Hyvä että se sai sentää mun kirjeen jonka lähetin sinne edellisee osotteesee! :)

Ja ainaki kaks kirjettä on matkalla mulleki päi~
Michaela (Michi) (17w) - Israel
Ryde (21w) - Australia

2 comments:

  1. Sait siis mun kirjeen :D hieno juttu x3 mitä pidit piirroksestani ;D ??

    Ja hiukka sulla on noit kirjeen kirjottamisii :O jaksamisia niiden kanssa! :) ja koita pärjätä siellä töissäki!

    Anteeks viel kerran, yritän olla vähemmän "takertuva"..

    ReplyDelete
  2. Yllätyin aik paljo, ku yleesä kukaa ei enää muista et oon joskus tykänny Sakast.. :)
    Kiitti.. :)

    ReplyDelete