Tuesday, April 13, 2010

SPRING!

Vaikee uskoo et viel noin kuukaus sitte oli iha hemmetisti lunta! Mä oikeesti luulin et kaikki se lumi kestäis viel ens jouluun! :D





...Mut ei ku ei.. Nyt melkee kaikki lumi on sulanu ja meiä piha näyttää kauheen ankeelta, varsinki ku aurinko ei paista..



Mut ainaki löysin jotai piristävää tästäki päivästä (heräsin aikasin aamulla kauheesee kurkkukipuun ku oon tulos kipeeks ja oon muutenki vähä vähemmän kunnos.. MUT SILTI PERJANTAINA SENNILLE! xD Ja mutsi riehu ja huus taas tänää.. EI ollu kauhee yllättävää..) löysin (ainaki mulle) kevään ensimmäiset leskenlehdet ku menin hakee postii! ^^



Piristi iha kummasti! :D Ja sitte tuli viel kirjeet Ericalta Etelä-Koreasta (odotin et se ois ehkä vastannu ens kuussa :D) ja Marjutilta (tätä osasin sentää odottaa :D) Erica lähetti mulle kirjeensä mukana turisti esitteitä Busanista ja tuli heti sellane olo et mun o PAKKO päästä käymää Busanissaki!! :D Ja Marjutin kirjeen mukana tuli kaks piirrosta :3 Oli ja on ihanii :D Että näin..

Ny pitää keskittyy kotitöihi ja lukemisee..

~Lily

2 comments:

  1. Hehee :D mä oon täällä nyt.. :"D
    En ookaa ennen nähnyt teidän taloa O.o hieno! Kesällä toi näyttää varmasti kauniilta :) Ja toi leskenlehti on söpö <3 kesä tulee ~

    ReplyDelete
  2. Enpä nyt tiiä, aika ankeeta tääl o kesälläki ku pellot ei näy kunnol tost meiä etupihalta :) Ja takapihaki o viel vähä vaihees :) Mut kiitti ^^

    ReplyDelete