Friday, April 30, 2010

"Seinähullu ja Umpihullu!"

Kiitti faija! ♥ Mäki rakastan sua ♥
Kerroin vaa sille et oon Kimmyn kanssa luultavammi muuttamas samaa kämppää vähintää 4-5 kuukaudeks, riippue pääseeks kumpikaa minnekää yms ja heti ensimmäisenä se alko latoo sanoja, kute "kumipäät", "seinähullu ja umpihullu".. Ja se kans kyseli, et mite ostokset onnistuu jos ei puhuta toisillemme :D Jaa-a.. Kattoo nytte xD Mut haluun silti muuttaa ees vähäks aikaa samaa asuntoo ja kattoo mite onnistuu xD Säännötki o jo melkee kirjotettu ylös :3 ♥

Mutsi taas näki keskiviikkona mut postcrossing-sivustolla ja sai kauheen sätkyn "SÄ ET NYT ALOTA TOTA UUELLEE!" (lupasin tammikuussa lopettaa ja olin kiltisti koko helmikuun ajan enkä lähettäny yhtää postikorttii mut ny.. ♥ enää 6 postikorttii ni oon lähettäny 100 ♥ (ja siihe onki sitte menny n. 200€ x3) mut juu.. 7 matkalla :3
Kattoo nyt mite mutsi reagoi toho tietoo et saatan muuttaa Kimmyn kans samaa kämppää xD
"No ku mun poikakaveri opiskelee Australias viel ainaki kaks vuotta :( En voi senkää kanssa muuttaa yhtee! :(" Ellei ne sitte maksais mulle lentolipun ja viisumin Ausseihi xD TUSKIN!

Anyways~ Pahikset on vieläki NII ihania että :3 Varsinki "Taro" ("first son") :3 Se on vaa jotai nii ihanaa, ku se tietää mitä tahtoo ja ottaa sen ja ku se o sellane seme ja.. ♥ Kerranki löyty tollanenki mies :3 Jotai nii ♥ :3 Ei, en oo rakastunu kuvitteellisee henkilöö :3 Muuten vaa puhun siitä nii paljo :3
".........Tiedätkö mitä teen rikkinäisille leluilleni?"
"Toin sinulle vaatteita. Pue päällesi niin mennään, näytät kamalalta"
♥ Mä haluisin NII suunnitella tota eteepäi aina ku saan luettuu pätkän ♥

Ja tänää tuli postikortti Kiinast :) 15w tyttö lähetti postcrossingin kautta :)


Ainaki ite tykkään tost kortist iha älyttömästi :)

Ja sitte lauantaina(huomenna) meen 4-12 (illal) tapaa Noraa taas pitkästä aikaa :D Pitäs siihe mennessä saada sen Chobitsit katottuu.. Taitaa mennä koko ilta ja huomine aamu niitte kanssa, ku nytteki mun PITÄS olla lukemassa (se psykan kirja jonka hain kirjastosta on TYLSÄ!!!!!)......... Mut kumminki.. Ihana nähä kaverii taas ♥ Viimeks sillo, ku olin karkumatkal ja olin Noran luona yötä :D Mut tulee kyl olee iha mukavaa.. :3 Sitte ma-ti on töitä 9-17 ja keskiviikkona aamusta (10) Porvoosee ostaa kankaat Fuun ja OC("Sayuri"?):n pukuihin (Kimmy lupas tehä ne puvut mulle, maksan sille jtn palkkaa ja kaikki kankaat ja luultavasti ostan liput molempii kesän coneihi :D) ja sitte 12 lähen Helsinkii ja nään Viivin melkee vuoden jälkee, molemmat ollu iha hirvee kiireisii, ku toine alotti lukio ja toine o lopettamas/lopettanu :) Sitte hengaan Hesassa n.21 asti ja lähen bussilla Porvoosee.. Porvoossa kävelen keskustasta Haikkoon kartanolle, otan sielt äidilt auton ja ajan kotii, missä oon 23-00 välillä ;D Torstaina taas nukun ja pe-su on töitä♥ Et iha kivaa tulee olee :) Eniten ootan ehkä kumminki keskiviikkoo :3

Mut mun pitää nyt kyl oikeesti alkaa lukee, ku huomenna en kumminkaa saa luettuu yhtää mitää ja su pitää kirjottaa ainaki pari kirjettä, ku Nishi täyttää 20 viikon päästä :3

~Lily

2 comments:

  1. Taas sä lainaat mua, mähän ihan punastun kohta!! xD

    ReplyDelete
  2. Ei pitäis ;) Osaat kirjottaa nii hyvi et vähemmästäki lainaa<3 VARSINKI se ku Taro otti Sayurin kasvot käsiensä välii ja.. AH<3

    ReplyDelete