Tuesday, April 27, 2010

See Your Face In The Distance..

Taas lähes koko päivä meni töissä, mutsi heitti Nesteelle ja sieltä sitte kävelin n.20 minuutis töihin (ja olin siel jo 8.45).. Aamul oli "kokous" ja sain jo alustavat työvuorot toukokuulle, 2 viikonloppuu peräkkäin töissä! JES! Sunnuntain tuplapalkka ja vaa 6 tuntii töitä! (normaalisti 8 :3) Loput pitää kattoo huomenna, sen jälkee 4 vapaata ja sen jälkee luultavasti 2 työpäivää, 2 vapaata ja 3 päivää(ellei enemmänki :D) mut siis noin alustavasti~

Ja lähetin aamulla kortin Latviaa.. :) Toivottavasti vastaanottaja tykkää sillä mä ainaki rakastan iha kaikkii Stenvallin ankka töitä! :) Ne on vaa jotai nii ihanaa! ^^


ja sain tänää taas kirjeen (missä vaihees mä kirjeisiin ehin vastata, ku huomen o kuukaus enkunpääsykokeesee..? :s) ja postikortin! :) PITKÄSTÄ aikaa jotakin ulkomailta! :D Shi lähetti mulle kortin melkee kuukaus sitte mut sain sen vast tänää :)


Jos kohta sais parin muunki ihmisen kortit ja kirjeet (jotka on matkannu monta kuukautta)

Oon rauhottunu iha hirveesti viimesimmäst merkinnästä, mut se ei tarkoita etteikö asiat pyöris yhä mun mielessä..
Luultavasti cossaan viel tänä vuonna ja tänä/ens vuonna on pari photoshootii tai muuta conii joissa on kaks muuta hahmoo ja siinä se..
Eli..
Desucon:
1.päivä - Fuu Houjouji (Magic Knight Rayearth), Kimmy on Umi Ryuuzaki
2.päivä - OC (Original Character) ~ roikun Kimmyn/Millan mukana, riippue kumpi jaksaa taluttaa mua (korkokengät + side silmillä)
Tracon:
x.päivä - Edward Elric (Hagaren), Riikka on Winry Rockbell, Niina on Alphonse Elric
x.päivä - aamulla Zero Kiryu (Vampire Knight), Maria o Yuki, parin kuvauksen jälkeen vaatteiden vaihto OC:he, Kimmy on oma OC:nsa..
Photoshooteissa/muissa coneissa:
Etna (Disgaea), Kimmy on Rozalin, Misse on Prinny
Hatsune Miku (Vocaloid), Kimmy on Zatsune Miku

Ja kämppäki on jo melkee alla.. :)
Jos mä en pääse minnekää ja Kimmy pääsee, muutan Kimmyn mukana Rovaniemelle (tai minne se nyt pääseekää).
Jos mä pääsen kouluun mut Kimmy ei, se muuttaa mun mukana Lahtee tai Jyväskylää.
Jos kumpikaa ei pääse minnekää muutetaa Porvoosee tai Mikkelii :) Helpompaa asuu kahestaa ja jakaa vuokra, nii pystyis asuu jopa halvassa kolmiossa melko halvalla.. :) Mut se nähää sitte 20.heinäkuuta ku tulokset tulee :)

Ja oon taas sovussa Ryden kanssa..
Ei kyl uskois kaiken sen huudon ja muun jälkeen.. Ihmisten ois pitäny nähä ja kuulla se riita..

4 comments:

  1. Ihana toi Stenvallin kortti x3 sen työt on kyl vaan nii hieno ;)
    Saikko muute mun kirjeen tänään? :D
    Kiva kuulla, että voit jo paremmin ! Mut en tahdo nyt tuoda paineita tai mitää, jos puhun tästä taas :) että ihan rauhassa!! ^^
    Ai sä oot vaa aamulla Zerona.. ;;___;; mut tottakai se riittää mulle :)) <3 on jo ihanaa ku sais sun kas ees muutaman tunnin poseerata ;) Ja sitte ei kai haittaa, jos hengaan sun kans, vaik sulla olis jo eri cossi päällä sitte loppu päivän? :3
    Ja toiki on hyvä juttu, että sovitte asioista sen Ryden kanssa!! :) koita jaksella ja anteeksi vielä se tois päiväinen :3 Yritän parhaani etten satuttaisi sua tyhmillä jutuillani x3 !! *halitus*

    ReplyDelete
  2. Sanoin jo fb:ssä etten oo läheskää koko päivää Zerona.. Etkö muka huomannu? (VIHAAN hahmoo)
    EI kait se mitää haittaa mut mä kyl juoksen paikasta toiseen eikä kukaa oikee jaksa juosta mun perässä vaa jätän aina kaikki jälkeeni ni.. Jos haluut yrittää ni ole hyvä vaa :) Kimmy ainaki luovuttaa jo heti aamusta ku meen juttelee miljoonan eri tyypin kanssa yms :)

    ReplyDelete
  3. Ai, en mä muista sellasta kommenttii :3 mut okei ei se mua haittaa! on kiva että suostut oleen ees vähän aikaa mun kans siinä hahmos. Arvostan sitä :)
    Joo no okei, mä ainaki yritän pysyy sun peräss! et sä musta niin vaan eroon pääse. Oon odottanut sitä päivää jo vuoden ja aion myös viettää sitä SUN kanssa, teit mitä teit, sanoit mitä sanoit. Mä tahdon tehdä siit ikimuistosen. On mullaki siel pari kamua joita meen tapaamaan, mut ei se silti sitä tarkoita ettenkö hengaisi sun kanssa :)

    ReplyDelete
  4. No kiva :)
    Mä en ikinä coneis oikee hengaa kenenkää kanssa.. Tietty siel on yleesä joku tietty ryhmä ihmisii joide kans oon, mut tykkään seikkailla alueel yksin tai yhen tai parin kaverin kanssa.. Isos ryhmäs o joskus vaikeempaa olla..

    ReplyDelete