Wednesday, April 7, 2010

Mihin katosikaan kaikki kultainen?

Tänään taas vähä tälläne masentunu olo..
Tavallaa kaikki asiat kaduttaa, mut toisaalta mikää ei vaivaa.. Kuha vaa inhoon itteeni, noin, nyt mä tein sen, sain vihdoin myönnettyy et vihaan itteeni. Oon oikeesti 100% tosissani, vihaan ihan kaikkee itessäni.. IHAN kaikkee.. Jos vaa voisin muuttaa kaikkee ittessäni niin tekisin sen mut ei.. Se ei oo nii helppoo ja viel pahemmalt tuntuu ku ihmiset sanoo pitävänsä tai rakastavansa mua.. Mite ihmiset voi pitää musta jos mä en ite osaa elää itteni kanssa? Tuntuu jotenki käsittämättömält ja kamalalt..

Ja sen lisäks viel etäännyn kaikista kavereista vaikka tekisin mitä.. Jotenki se vaa saa mut masentumaa enemmä enkä sitte enää jaksa ees tehä mitää ystävyyden etee.. En jaksa soittaa tai mitää.. Hyvä, et jaksan kirjottaa kirjeitä. Tuiotan niitä vaa ku ne ois pakkopullaa vaikka rakastanki niitä kaikkia joilta oon kirjeen saanu..

Onneks on ees joku paikka mihin saan kirjotettuu kaiken, kukaa tuski ees lukee näitä, jote on aiva sama kuinka paljon mä tänne kirjotan.. Näänpähän ehkä tulevaisuudes millasta ittelläni on ollu..

Ja saankin seuraa Englantii, Sini sai töitä päiväkodist, jote me lähetää luultavasti siin elokuun alussa Englantii ja kierretää ainaki Edinburgh, Sheffieldin ostoskeskus, Mexborough ja mennää käymää Emmerdalessa jos vaa saadaa majapaikasta kyyti sinne :) (n. tunnin ajomatka)
Mut nyt pitää jännittää et pääsenkö Lahtee vai Jyväskylää tekee sen turismin pääsykokeen vai pääsenkö sinne ollenkaa.. Haluisin NII sinne Lahtee.. PLIIS~ Eiks mulle vois kerranki tapahtuu jotai kivaa???

No, tänää olin lähettävinäni 2 postikorttii, yhen Shille ja toisen postcrossingin kautta jolleki naiselle joka asuu Alankomaissa, mut eipä postelijooni ollu ottanu niitä sieltä laatikosta! Eli ne lähtee sitte huomenna. Olin kans kirjottanu kirjeet EunYoung:lle Etelä-Koreaan ja Sofielle Luxemburgiin.. Mut ei ku ei.. Ja tänää oon ainaki saanu kirjotettuu Michille kirjeen (se on valittanu mun hitautta siitä asti ku sain sen kirjeen..)
No kumminki, lähetin tällaset kortit:

Postcrossingin kautta Alankomaihi


Shille Kiinaan


Ja ite sain tänää postcrossingin kautta postikortin Taiwanista, Rurulta:


ja tuli ensimmäine kirje Michelleltä, Kanadasta.. Michellestä ei ollu kuulunu yhtää mitää kuukautee, jote pelkäsin ettei me alettaiskaa kirjottelee mut tuliha se kirje sitte viimeinki ja tosi hyvi kirjotuste jälkee :)

Kirjeitä kirjotettavana:
Kasia - Puola
Minji - Etelä-Korea
Michelle - Kanada
Nishi - Sri Lanka
Karl - Taiwan
Lee - Etelä-Korea
Misato - USA
Kim - Etelä-Korea
Jiwon - Etelä-Korea
Doris - Itävalta
Nelli - Tanska
Su a - Etelä-Korea
Sina - Itävalta
Christina - Singapore
Fika - Singapore
Kendal - USA
Parinee - Thaimaa
Ayaka - Japani
Shoko - Japani
Maho - Japani
Sheron - Israel
Catalina - Chile

Tarkotuksena on siis päästä noista kirjeistä mahollisimman nopeesti eroon :) Suunnittelin et ens maanantaina mulla ei olis kädessä ku korkeentaa 3 kirjettä :)
Toivotaa et täst tulee jotai :)

~Lily

ps. Sitä yomekkoo ei oo myynnissä enää sinisenä, jote luultavasti ostan vaaleenpunasen ja blondaan hiukset ja kulmat~

No comments:

Post a Comment