Friday, April 30, 2010

Me is sowwy! :(


Aloin vaa miettii kuinka rasittava osaan joskus olla (Kimmyy kohtaa).. Oon oikeesti pahoillani ja muuta ♥ Yritä jaksaa sun rasittavaa bestistä ♥
Vaadin ja pyydän vaa koko ajan kaikkee enkä ymmärrä mite se joskus kestää mua.. Mut kuitenki.. Kiitti et siedät mua ♥ :)
Ja ku loit "Taron" ♥ Se on jotai nii ihanaa ♥ Paras miespuoline OC ikinä ♥ :3
Oot ihana ku jaksat mua ja oot jaksanu jo melkee 6 vuotta :3

:3


Ja näin jatkoks vähä kuvii saapuneist kirjeist & korteist (vaa murto-osa kaikist kirjeist & korteist mitä mul on :3)
Mut nyt pitää oikeesti mennä :3 Suunnittelen jo seuraavaa projektii minkä pistän Kimmyn tekemää ♥ You're welcome Kimmy ♥ ^^

~ Lily

2 comments:

  1. Tota, ei sussa nyt sinänsä mitään kestämistä ole? :) Aiankaan mun mielestä.. :)

    Mikä projekti? Voisit kertoo mullekki? :)

    ReplyDelete
  2. AI jaa :) Kiitti sitte<3

    Kerron kyl piakoin.. kait :3

    ReplyDelete