Sunday, April 25, 2010

I Can't Live With Myself Today

Vihaan itteeni yi kaiken. En siedä ittessäni yhtää mitää, eihän mussa oo ees mitää!
Ihmisetki vaa välttelee aihetta jos soita ja yritän puhuu, puhe kääntyy aina henkilöön jolle soitin ja mulle tulee vaa pahempi olo ja suurempi halu vaa kadota ja tappaa itteni nii ettei kukaa löydä mun ruumista ikinä.
Vihaan koko ruumistani, viel enemmä nyt ku mul on tää sairaus.. Voisin vaaleikata kaikki hiukset pois ja sen jälkee vaa viiltää jonku valtimon auki.
Ja en. EN haluu puhuu tästä kenenkää kanssa koska en JAKSA alkaa miettii toisten ongelmia tällä hetkellä. Mulla on omat ongelmat jotka ei muiden mielestä varmaa oo mitää mut mua tää kaikki tappaa sisäsesti eikä ykskää mun ympärillä ymmärrä mua. Ei YKSKÄÄ. Mä en osaa mitää, mussa ei oo mitää.. Miks kukaa ees olis kateellinen mulle tai musta? Rydeki varmaa vaa kusettaa mua. Ei se voi ees välittää musta. Miks vois? Mussa ei oo yhtää mitää. Ehkä se vaa rakastaa mun kusettamista ja odottaa et sais hajotettuu mut viel pienempii osii ja tappasin itteni.
Ois vaa pitäny pitää siit lupauksest kiinni jonka tein 14 vuotiaana..
Tapan itteni kuitenki heti ku muutan asuu yksin.. Kukaa ei vahdi mua tai mitää, jote mitä välii sillä on mitä omalla elämälläni teen?
Ja en aio enää cossata. Ei enää.. Kaikki cossit on aina ollu paskoja ja niitä kehutaa vaa säälistä tai koska "ystävät" ei voi sanoo suoraa et mun puku on PASKA.

Kiitos ja moi.
EI kukaa mua oikeesti jäis ees kaipaamaa.
Mä en enää jaksa sitä samaa paskaa et kaikki jäis kaipaamaa. Kaikki kumminki unohtais mut. Mitä muistettavaa mussa muka on?

2 comments:

  1. Hei hei hei!!! Ei sussa oo MITÄÄN vikaa!!!! Se joka sulle noin tekee on itte typerä!! Ja hei, jos sanot, ettei sua kukaan ymmärrä, nii ei kukaa ymmärrä, jos ET kerro ittestäs.. Jos et avaudu kellekään, kuka sua ymmärtäis? Ja älä puhu itsarista, ei se oo mikää oikee tapa ratkaista MITÄÄN. Toi satuttaa, ku puhut siitä niinku jostain kakun leivonnasta. Kuolema ei ole leikin asia. Vaikka sulla onki sairauksia, haavoja ym. Ei se silti tarkoita, etteikö sulla olis elämää! Sulla on ystäviä ulkomailla vaikka KUINKA ja minä täällä. Muistatko? Minä TAHDON että cossaat mun kanssa, vaik vaan edes kerran yhden päivän.. Mutta ÄLÄ sano ettet osallistu.. Oon hankkinut jo kaikki tarvikkeet ja nyt kuulen tällästä.. Mieti vähä mitä se saa MUT tunteen??? Että petät mut. EI ei ei sitä, vaan sen, että en oo sulle MINKÄÄ ARVONEN. Ja se ei tunnu kivalta.. En ehkä voi aina ymmärtää kaikkea, enkä sano että mun pitäiskää ymmärtää. Mutta sitä en tuu koskaan ymmärtää, miten voit harkita kuolemaa noin iisisti ja puhua siitä niinku sulla ei koskaan olis ollu ystäviä.??? Minä oon tässä, nyt ja AINA. Luulis että olisit edes siitä kiitollinen. Älä tuomitse ittees liian nopeasti, ei sussa ole mitään vikaa! oot ihana ihminen ja YSTÄVÄ <3 En vaan tajua miksei muut näe sitä.. Mut sä kans cossaat!!! ja kuka muka väittää että sun cossis olis joskus ollu jotain vikaa?? Mä ainaki rakastan niitä!! varsinki Zeroa !!!!! :) Anteeks, jos tää kuulosti saarnalta, mut mua vaan pelottaa, se mitä sanoit.

    ReplyDelete
  2. Mua ei saa pakottamalla puhumaa. Mulle pitää antaa aikaa enkä mä ala noin vain puhumaa asioista, jotka vaivaa mua kaikista eniten.. Avautumine kestää enkä yleesä ees haluu avautua, kute monet mun ympäril o joutunu huomata.
    Mun näkökulmasta itsarilla pääsee kaikista nopeiten eroon tästä kaikesta. Ihan sama onks kuoleman jälkeistä elämää tai ei.. Sillä pääsee pois elämästä ja paha olo katoaa..

    ReplyDelete